پخش کاور کفش اسپان باند 25 گرم

پخش کاور کفش اسپان باند در گرماژ، رنگ ها و سایزهای متنوع انجام می شود. این محصولات کاربرد زیادی در مکان های گوناگونی دارند. آنها را توزیع کننده در بسته بندی های استاندارد که مقدار مشخصی از محصول در آن قرار گرفته به صورت عمده ارائه می دهد. از جانبی، هر کدام از محصولات وزن مخصوصی خود را دارد که می شود به گرماژ کاور کفش آبی 25 گرم اشاره کرد.

پخش کاور کفش اسپان باند 25 گرم

گرماژ مختلف تولید کاور کفش

گرماژ مختلف تولید کاور کفش کاورهای کفش که به آنان ماسک کفش هم می گویند، از جنس های متنوعی به ویژه نایلون و پارچه های یکبار مصرف ساخته می شوند. استفاده از پارچه به این دلیل است که مقاومت بالایی دارند، انعطاف پذیر و بدون صدا هستند و از جانب دیگر، راحت می باشند. اما آیا از گرماژ مختلف تولید کاور کفش مطلع اید؟

اصولاً پارچه های اسپان باند ضخامت های کمی دارند و مناسب برای تولید کاور می باشند. تولیدی هایی که در این عرصه فعالیت می نمایند، آنها را بیشتر در این وزن ها می سازند:

  • 25 گرم
  • 35 گرم
  • 38 گرم

این کاورها بسیار سبک هستند و مانعی برای راه رفتن نمی باشند. از سویی، به راحتی مناسب برای همه نوع پاپوش اند. حتی خانم هایی که کفش پاشنه بلند می ‌پوشند نیز، مشکلی با استفاده از این کالا ندارند. مسئله دیگر، رنگ های متنوع کاورها است که بیشتر به صورت آبی، سفید و سبز تولید می گردند.

به هر حال، پارچه های بی بافت یکی از بهترین گزینه ها برای تولید کاورها می باشند. آنان را بیشتر در مراکز درمانی، آزمایشگاه ها، اتاق های تمیز و ایزوله و غیره استفاده می کنند. علت اصلی بکارگیری از چنین کاورهایی، عدم ورود آلودگی می باشد.

خرید انواع کاور کفش اسپان باند آبی

خرید انواع کاور کفش اسپان باند آبی مرکز خرید انواع کاور کفش اسپان باند آبی، محصولاتی استاندارد با گرماژ پایین و همینطور کیفیت منحصر به فرد را ارائه می کند. فروشنده، کالاهایی را که شرکت های معتبر ساخته اند، برای مشتریان خود در نظر می گیرد. از سوی دیگر، این کاور‌ها به شکل عمده و بسته بندی های بهداشتی به فروش می رسند.

مشتریان آن که بیشتر کارخانه جات و بیمارستان ها هستند، می توانند به سادگی و با قیمت های ایده آل، محصول را از نقاط نزدیک و دور، آنلاین تهیه کنند.

این سایت، مرجع پخش کلی به شمار می رود و خریداران قادر می باشند تا غیر حضوری و فقط با تماس گرفتن با واحد پشتیبانی، سفارش خود را ثبت کنند. همچنین ارائه دهنده، در کوتاه ترین زمان ممکن، کاورهای تولید شده از بهترین اسپان باندها را سالم و تضمین شده، به دست خریدار می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما