پخش ملافه کشدار بیمارستانی 120*220

یکی از تجهیزات و وسایلی که به فراوانی در بیمارستان ها یافت می شود و به آن نیاز است ملافه می باشد که بر روی تخت قرار می گیرد.

ملافه کشدار مدل خاصی از انواع ملافه است که به دلیل نوع طراحی آن خیلی راحت وارد تخت شده و معمولا سایز ۱۲۰ * ۲۲۰ آن کاربرد بیشتری در بیمارستان دارد.

شما می توانید برای خرید این محصول به این سایت که به پخش ملافه کشدار بیمارستانی ۱۲۰ * ۲۲۰ می پردازد مراجعه کنید.

پخش ملافه کشدار بیمارستانی 120*220

انواع ملافه کشدار در رنگ های متنوع

انواع ملافه کشدار در رنگ های متنوع اگر بخواهیم در زمینه انواع ملافه کشدار در رنگ های متنوع صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  1. ملافه های کش دار معمولا در رنگ بندی های مختلفی دوخته و تولید می شوند که بیشترین طیف رنگی آن ها سفید می باشد زیرا رنگ سفید هم با رنگ محیط و فضای اتاق هماهنگی دارد و هم اگر کثیف و لک دار شود خیلی سریع قابل مشاهده است و می توان آن را تعویض کرد.
  2. یکی از دیگر از مدل های ترکیب رنگی که برای ملافه های کشدار بیمارستانی استفاده می شود رنگ صورتی کم رنگ است که بیشتر در قسمت زنان و یا بخش نوزادان کاربرد دارد و دد سایز های مختلف بسته به اندازه و کوچک یا بزرگ بودن تخت مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. رنگ آبی کم هم یکی از انواع رنگ های پرطرفدار در بیمارستان ها به ویژه بیمارستان های خصوصی می باشد که هم زیبایی خاصی دارد و هم سبب ایجاد یک حس خوب در بیماران می شود.
  4. رنگ آبی پررنگ و سبز پررنگ و تیره معمولا برای ملافه هایی که بر روی تخت های مخصوص اتاق عمل هستند مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به نوع بیمار یا فضای اتاق عمل این ملافه ها را استفاده می کنند.

خرید بهترین ملافه بیمارستانی ضد آب

خرید بهترین ملافه بیمارستانی ضد آب این روز ها به دلیل بالا رفتن و افزایش یافتن میزان تقاضا بزای تهیه و خرید بهترین ملافه بیمارستانی ضد آب بر میزان تولیدات و نیز بر تعداد تولید کنندگان این مدل ملافه روز به روز افزوده می شود تا بتوانند پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان بیمارستانی باشند.

در خرید ملافه های بیمارستانی ضد آب باید دقت داشته باشید که محصول خریداری شده ی شما دارای ویژگی ها و خصوصیات گفته شده در زیر باشند:

  1. حتما اندازه و سایز آن مطابق تختی که می خواهید بر روی آن پهن کنید باشند.
  2. رنگ بندی آن بر اساس اتاق بیمار و یا نوع بیمار باشد.
  3. از بهترین پارچه ها برای دوخت این ملافه ها استفاده شده باشد.
  4. دارای مقاومت و ماندگاری بایی باشند.
  5. قابلیت شستشو خوبی داشته باشند و با یکبار شستن لکه های ایجاد شده بر روی آن از بین بروند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما