پخش لباس فرم کادر خدماتی بیمارستان

پخش لباس فرم کادر خدماتی بیمارستان آماده همکاری با همه مراکز درمانی و فروشگاه های تجهیزات پزشکی می باشد. انواع لباس فرم بیمارستان شامل، لباس پزشکی، پرستاری، جراحی، خدمات، بیماران، سونوگرافی، تزریقات، پانسمان و…می باشد.

مهمترین عوامل موثر در لباس فرم کادر بیمارستان راحتی، مقاومت و دوام آن می باشد. 

پخش لباس فرم کادر خدماتی بیمارستان

مشخصه های فنی لباس خدمات بیمارستان

مشخصه های فنی لباس خدمات بیمارستان لباس خدمات بیمارستان به دلیل حمل زباله های عفونی، بیمارستانی و استفاده از انواع مواد شوینده شیمیایی باید دارای رنگ ثابت، قابلیت شستشو و استریل باشد. این نوع لباس بهتر است سبک و یک سایز بزرگتر انتخاب شود تا در هنگام فعالیت های خدماتی راحت باشد.

مرغوبترین جنس برای تولید لباس خدمات اسپان باند است که جدای از راحتی ضد آب نیز باشد. علاوه بر این از پارچه های تترون و ترگال برای تولید لباس های بیماران و ملحفه و رو بالشت موجود در بیمارستان استفاده می شود.

 لباس کادر خدمه زن شامل روپوش و شلوار و در خدمه مرد پیراهن مردانه و شلوار است که دارای دو جیب در جلو می باشد.

 بهتر است در تولید این لباس ها از رنگ روشن به علت دیدن آلودگی استفاده شود.

 امروزه به دلیل کیفیت در دوخت و جنس این لباس ها باعث جذب خریداران خارجی شده و صادر می گردد. عدم تفاوت لباس در کادر درمانی، خدماتی، پرستاری و… باعث اشتباه گرفتن بیماران در تشخیص آنها می‌شود.

مرکز خرید لباس فرم کادر جراحی

مرکز خرید لباس فرم کادر جراحی البسه گان و شان مخصوص پزشکان و پرستاران اتاق عمل تولید شده که قیمت عمده آن ارزانتر از خرید جزئی است.

 جنس لباس فرم جراحی معمولا پنبه و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود، که قابلیت ضد عفونی شدن چند باره را دارد. رنگ آبی و سبز باعث آرامش در کادر درمان و بیماران می شود.

 لباسهای جراحی به دو صورت یک بار مصرف و چند بار مصرف که جنس آن پلی استر و ویسکوز است تولید می شود. علاوه بر این لباس پرستاران هم از پلی استر تولید شده، چروک نمی شود و در نظم بیمارستان کمک می‌کند.

 لباسهای گان از جلو پوشیده شده و به واسطه دو بند در پشت بسته می‌شود. این نوع لباس راحت، نرم و از تعریق کادر درمان در اتاق عمل جلوگیری می کند. لباس اتاق جراحی شامل کلاه، دستکش، ماسک، روپوش و… است.

خصوصیاتی که لباس فرم اتاق جراحی باید داشته باشد شامل موارد زیر است.

– کاملاً استریل باشد.

– از رنگهای ملایم تهیه شده و جلب توجه نکند.

– فقط در اتاق عمل پوشیده شود.

– باعث ایمنی بدن در برابر جراحی شود.

– لطیف، راحت و سبک باشد.

– از جنس ضد آب تهیه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما