پخش لباس فرم پرسنل اداری بیمارستانی

لباس فرم بیمارستانی ، لباس کار یکدستی است که مجموعه درمانی برای کارکنان خود در نظر می گیرد و پوشش این لباس در محیط کار الزامی ایت. پرسنل اداری بیمارستان با مردم در ارتباط هستند و لازم نیست تا لباس آن ها مانند لباس بخش های بستری و درمانی، روشن و یا استریل باشد.

شرکت های تولیدی البسه کار، با طراحی های جدید و شیک، این البسه را از پارچه های باکیفیت تهیه کرده و در نمایندگی های خود عرضه می کنند. توزیع و پخش لباس فرم پرسنل اداری این شرکت ها، در تمامی شهرستان ها صورت می گیرد. 

پخش لباس فرم پرسنل اداری بیمارستانی

ویژگی های پارچه لباس فرم بیمارستانی

ویژگی های پارچه لباس فرم بیمارستانی

بسیاری از شرکت ها و مجموعه های اداری ، خدماتی و درمانی برای کارکنان خود از لباسی یکدست و متحدالشکل استفاده می کنند که به آن  لباس فرم گفته می شود. این لباس کار، باعث راحتی کارکنان و مراجعه کنندگان به این اماکن می شود. 

بیمارستان ها، مکان های شلوغ و پر رفت و آمد هستند و مراجعه کنندگان با توجه به شرایط خود، نیازمند آن هستند تا به سرعت، کارهای اداری آن ها انجام شود. پوشش لباس و فرم مشخص توسط کارکنان بخش های اداری می تواند، باعث سرعت بخشی به کار ارباب رجوع شود. این البسه با توجه به جنسیت کارکنان، برای آقایان شامل، کت، پیراهن و شلوار و برای بانوان شامل مانتو، شلوار و مقنعه است. این البسه کاملا ساده، رسمی و اداری هستند و اغلب در رنگ های سورمه ای، طوسی، شکلاتی و یا ترکیب دو رنگ دوخته می شوند. ویژگی مهم این لباس ها، راحتی پوشش آن هاست که نباید بدن نما، چسب و تنگ  و یا گشاد بوده و مانع فعالیت افراد شود. 

پارچه لباس فرم با توجه به نوع فعالیت افراد، برای کت و شلوار ، فاستونی است که جزو بهترین پارچه هاست و کیفیت و دوام بالایی دارد. از پارچه های تترون، ترگال، نخی و پلی استر نیز در تهیه لباس پرسنل بیمارستانی استفاده می شود. این پارچه ها باید خنک و ضد تعریق باشند، دوام خوبی داشته  و در مقابل مواد شوینده نیز مقاومت خوبی بالایی باشند. رنگ آن ها تغییر نکند و آبرفت نداشته باشند. 

تولیدی بهترین لباس بیمارستانی پزشکی

تولیدی بهترین لباس بیمارستانی پزشکی

لباس بیمارستانی پزشکان، لباسی ساده است که از پیراهن و شلوار و یا مانتو و شلوار تشکیل شده است. رنگ لباس پزشکان روشن و اغلب سفید رنگ است تا در صورت آلودگی، مشخص شود. لباس فرم پزشکی در اتاق عمل متفاوت است . این لباس به رنگ آبی یا سبز بوده و علاوه بر بلوز و شلوار، ملزومات دیگری نظیر کلاه و آستین هم دارد. 

تولید کنندگان البسه بیمارستانی، لباس پزشکی نیز تولید می کنند. روپوش های ساده که از پارچه با کیفیت تولید شده اند از مهم ترین البسه پزشکان هستند که در طرح های گوناگون، شس دکمه، چهار دکمه، دو جیب، جیب روی سینه، و … تولید می شوند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما