پخش اسکراب پزشکی مردانه اتاق عمل

اسکراب همان لباس آستین کوتاهی است که پزشکان در موقع ورود به اتاق عمل و برای انجام عمل جراحی به تن می کنند.اسکراب  لباس آستین کوتاهی است به همراه شلوار که در تمامی بیمارستان های سراسر جهان بر تن پزشکانی  است که به اتاق عمل برای انجام عمل می روند.

اسکراب ها در سراسر جهان در رنگ های تیره همچون قوه ای و روشن همچون سبز و آبی روشن استفاده می شود.همچنین اسکراب در غیر از اتاق عمل نیز در رنگ ها و طرح های مختلفی که بستگی به بخش و محیط بیمارستان استفاده می شود مثلا در بخش کودکان بخاطر روحیه شاد بچه ها از اسکراب های رنگارنگ و فانتزی استفاده می شود.

اسکراب  پزشکی مردانه که از  یک بلوز آستین کوتاه و شلوار تشکیل شده است و پزشک در زمان ورود به اتاق عمل آن  را پوشیده و کاملا استریل شده و ضد عفونی شده  پا در اتاق عمل می گذارد. 

پخش اسکراب پزشکی مردانه اتاق عمل

انواع اسکراب مردانه یقه دار نیم زیپ

انواع اسکراب مردانه یقه دار نیم زیپ تنوع در طرح اسکراب  های مردانه بسیار زیاد است مثلا بعضی از اسکراب ها یقه دارد بعضی نیز یقه ندارد یا بعضی از اسکراب ها زیپ دارند اما بعضی ها بند دارند.

اسکراب مردانه یقه دار که دقیقا مانند پیرهن های بیرونی دوخته شده است و یک زیپ هم در پشت آن برای راحت تن کردن و از تن در آوردن قرار داده اند که بسیار زیبا و راحت هستند.

اسکراپ پزشکی باید از پارچه با کیفیتی تهیه شود و نوع دوخت و چگونگی دوخت و مراحل تولید و برند آن  نیز بسیار مهم است .اسکراب پزشکی تترون  یکی از بهترین نمونه های اسکراب موجود در بازار است که هم جنس آن  فوق العاده خوب است هم رنگ های بسیار زیبایی دارد.

قیمت فروش اسکراب پزشکی تترون

قیمت فروش اسکراب پزشکی تترون اسکراب ها برای پزشکانی که  کارشان در اتاق عمل است بسیار واجب و حیاتی است و تمامی پزشکانی که کارشان در اتاق عمل است به این لباس ها احتیاج دارند.قیمت این اسکراب ها متفاوت است و جنس پارچه نوع دوخت و برند و چگونگی تولید در قیمت آن  تاثیر به سزایی دارد.

اسکراب ها را بیشتر به صورت عمده و از نمایندگی های تولیدی اسکراب تهیه کنید تا با قیمتی مناسب و کمتر از فروشگاه های تجهیزات پزشکی برایتان حساب شود .

شما نیز برای خرید اسکراب پزشکی  مردانه میتوانید با مشاورین سایت ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را جهت ارتباط با مدیر فروش و خرید مناسب و به صرفه به صورت عمده و قیمتی پایین تر از بازار را دریافت کرده و سپس سفارشات خود را ثبت کنید و در درب منزل سفارشات خود را تحویل بگیرید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما