نمایندگی لباس یکبار مصرف بیمار بیمارستان

فضای بیمارستان به واسطه افرادی که دارای بیماری های گوناگون هستند و در محیط بیمارستان تردد می کنند آلوده و کثیف می باشد از همین رو لباس یکبار مصرف بیمارستان برای بیماران بستری شده طراحی شده است که از سوی بیمارستان به بیماران تعلق می گیرد. با توجه به نیاز روز افزون بیمارستان ها به لباس بیمار، نمایندگی لباس یکبار مصرف بیمار بیمارستان در سطح شهر ایجاد شده است که در رفع نیاز بیمارستان تلاش می کند. در ادامه با البسه استریل بیمارستانی آشنا می گردیم.

نمایندگی لباس یکبار مصرف بیمار بیمارستان

پرمصرف ترین لباس یکبار مصرف بیمارستان

پرمصرف ترین لباس یکبار مصرف بیمارستان اگر در بیمارستان دقت کرده باشید بیماران، خدمات، پذیرش، پرستارها و … هر کدام لباس ویژه خود را دارند که در ادامه با انواع لباس بیمارستان آشنا می گردیم.

پر مصرف ترین لباس یکبار مصرف بیمارستان لباس بیمار است که هر روز توسط پرسنل بیمارستان تعویض می گردد تا از بیماری ها و عفونت جلوگیری نمایند به ویژه برای بیمارانی که جراحی شده اند و دچار خونریزی و عفونت می شوند.

انوع لباس بیمارستان:

  • لباس بیمار: این مدل از لباس با پارچه تترون دوخته شده است و برای آقایان رنگ آبی و برای خانم ها رنگ صورتی می باشد.
  • لباس زن باردار: این مدل از لباس در قسمت یقه، کمر و سینه نسبت به دیگر لباس ها گشادتر است تا سبب اذیت مادر نگردد.
  • لباس پرسنل: این مدل از لباس دارای رنگ سفید است و مانند رو پوشی می باشد.
  • لباس نوزاد: این لباس برای نوزادی است که تازه متولد شده است و دارای پوست نازک و حساسی می باشد معمولا جنس این لباس پنبه می باشد تا باعث حساسیت نگردد.
  • لباس اتاق عمل: این لباس ویژه اتاق عمل می باشد و رنگ آن آبی و سبز می باشد تا جراحان خون و ابزار را به خوبی مشاهده نمایند و از قابلیت استریل شده برخوردار می باشد. 

پخش مستقیم البسه استریل بیمارستانی

پخش مستقیم البسه استریل بیمارستانی البسه استریل بیمارستانی ویژه اتاق عمل برای جراحان و بیمار می باشد و دارای قیمت بالاتری نسبت به لباس یکبار مصرف می باشد از همین جهت افراد زیادی به تولید آن پرداخته اند و به بازار عرضه می دهند. سایت ما نیز به صورت مستقیم البسه استریل بیمارستانی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

اکنون برای خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف و استریل شده به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید و انواع مدل ها را به همراه قیمت بی نظیر مشاهده کنید و در صورت تمایل نسبت به خرید اقدام کنید و از خدمات ویژه بهره مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما