نمایندگی لباس پرسنل اداری بیمارستانی

لباس پرسنل بیمارستانی، لباس کار کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی در محیط های کاری است. در این مراکز، افراد زیادی به فعالیت مشغول هستند و برای تشخیص نوع فعالیت و رده خدمتی آنان لازم است تا لباس هر قسمت با سایرین تفاوت داشته باشد. 

شرکت های تولیدی البسه کار، انواع پوشش های پرسنلی بیمارستان ها و مراکز درمانی را تولید می کنند. این شرکت ها، دارای نمایندگی هایی هستند که نهاد های مختلف برای تامین فرم پرسنل خود به این مراکز مراجعه می کنند. 

نمایندگی لباس پرسنل اداری بیمارستانی

جدیدترین مدل لباس پرسنلی زنانه

جدیدترین مدل لباس پرسنلی زنانه واحد های پرسنلی مختلفی در بیمارستان و مراکز درمانی وجود دارد که هر کدام دارای اعضا و کارمندانی است. پرسنل بخش های اداری، خدماتی، پزشکی، پرستاری و … در یک بیمارستان حضور دارند. نوع لباس و پوشش هر واحد باید متناسب با فعالیت آن رده باشد. 

به جرات می توان گفت، نیمی از کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی را بانوان تشکیل می دهند. این افراد برای حضور در فعالیت های اجتماعی، به لباسی مناسب نیاز دارند تا علاوه بر حفظ پوشش آن ها، مانع فعالیت آن ها نشود. 

بانوان در بخش های مختلف بیمارستانی از پذیرش گرفته تا بخش های جراحی حضور دارند. لباس پرسنلی زنانه در هر قسمت با بخش های دیگر متفاوت است. رنگ بندی این لباس ها و نوع دوخت و کیفیت پارچه تاثیر مهمی در لباس پرسنلی دارد. 

لباس پرسنلی، عموما از پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه تهیه می شود. این پارچه دارای مقاومت خوبی در برابر شستشو و مواد شوینده است‌. رنگ لباس بانوان در پرسنل اداری، رنگ های تیره است. مانتو، شلوار و مقنعه ای ساده و شیک که از پارچه های ساده دوخته می شود. مانتو های پرسنلی، دارای جیب هستند و برای زیبایی آن می توان، از نوار های قیطونی در برش ها استفاده کرد. 

لباس پرسنلی بانوان در بخش خدمات، از پارچه ای با مقاومت بالا در برابر شستشو، مواد ضد عفونی و شوینده است. پارچه های تترون و ترگال در دوخت این لباس به کار می روند. رنگ لباس کارکنان این بخش ، روشن است و از مانتویی ساده، شلوار و مقنعه تشکیل شده است. 

بانوان پزشک، پرستار و شاغل در کادر درمان با توجه به نوع فعالیت شان دارای لباسی مناسب هستند. روپوش های سفید ترگال ساده و کجراه از معمول ترین البسه کار این افراد است. این البسه از پارچه های باکیفیت ترگال هستند. باعث تعریق نمی شوند و بدن نما نیز نیستند. 

فروش ویژه لباس پزشکی بیمارستانی

فروش ویژه لباس پزشکی بیمارستانی پزشکان برای حضور در بیمارستان، از لباس پزشکی بیمارستانی استفاده می کنند. این لباس می تواند یک روپوش سفید ساده، یک بلوز و شلوار، یا یک دست لباس کامل استریل پزشکی باشد. لباس استریل برای حضور پزشک در اتاق های عمل استفاده می شود. 

در این سایت می توانید انواع البسه پرسنل پزشکی، اداری، خدماتی و سایر بخش های مراکز درمانی را مشاهده کنید. این البسه با استفاده از بهترین پارچه ها دوخته شده و به صورت ویژه عرضه می شوند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما