نمایندگی لباس سفید پرستار بیمارستان

لباس های بیمارستانی و لباس بیمارستانی ترگال شامل انواع مختلفی از جمله لباس بیمار، لباس پزشک و پرستار، لباس خدمات، لباس پرسنل و …. می باشد که هر کدام از لحاظ رنگ و جنس و نوع پارچه با هم متفاوت می باشد. لباس پرستاران نیز معمولا به رنگ سفید و از پارچه های مرغوب و با دوام تهیه می شود. نمایندگی لباس پرستار بیمارستان را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید.

نمایندگی لباس سفید پرستار بیمارستان

معرفی انواع بلوز شلوار پرستار مرد

معرفی انواع بلوز شلوار پرستار مرد

انواع بلوز شلوار پرستار مرد و لباس پزشکی دخترانه در رنگ های سفید، آبی و سبز با استفاده از پارچه هایی مانند: ترگال، پنبه ای، فلامنت، اسپان باند و یا تترون تولید می شود. انواع لباس پرستاری در نمونه های یکبار مصرف و یا چند بار مصرف وجود دارد. استفاده از لباس های یکبار مصرف از شیوع آلودگی پیشگیری می کند و این لباس ها از پارچه های اسپان باند تهیه می شوند که بسیار راحت و سبک می باشند.
لباس اتاق عمل بیمارستان در رنگ های آبی و سبز دوخته می شود و معمولا پرستاران از این رنگ در اتاق جراحی استفاده می کنند و در بخش های دیگر بیمارستان لباس آنها سفید رنگ می باشد. انواع بلوز و شلوار پرستاری دارای سایز های متفاوتی بوده و معمولا به صورت جیب دار طراحی و دوخته می شوند.
لباس فرم، بدن پرستاران را از سایر آلودگی ها و میکروب های مختلف حفظ می کند. این لباس ها معمولا قابلیت استریل شدن به دفعات متعدد را دارند و در اثر شستشو تغییری در رنگ و کیفیت انها حاصل نمی شود.
این لباس ها از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار بوده و استفاده از رنگ سفید لکه ها و آلودگی ها را به راحتی نشان می دهد و می توان نسبت به تعویض به موقع آن اقدام کرد. قیمت لباس سفید پرستار با توجه به جنس و کیفیت پارچه، نوع دوخت،سایز و اندازه، برند و شرکت تولید کننده و … متفاوت می باشد.

شرکت تولیدی لباس پرستار بیمارستان

شرکت تولیدی لباس پرستار بیمارستان شرکت تولیدی لباس پرستار بیمارستان انواع این محصول را با استفاده از پارچه های درجه یک و به وسیله دستگاه های مدرن و با بهره وری از خیاطان مجرب طراحی و تولید می کند. امروزه تولیدی های متعددی در شهرهای مختلف کشور در حوزه تهیه انواع لباس فرم پرستاری زنانه و مردانه مشغول کار می باشند.
هدف این شرکت ها ارائه محصولی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشد تا ضمن به دست آوردن رضایت مشتری فروش خود را بالاتر ببرند. لباس پرستاری در سایز و طرح های متنوع برای استفاده از پرستاران زن و مرد طراحی و تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما