نمایندگی لباس بیمارستانی یکبار مصرف پزشک

لباس بیمارستانی یکبار مصرف همانطور که از اسمش پیداست بعد از یکبار استفاده به دور انداخته می شود و در دو نوع استریل شده و غیر استریل به فروش می رسد که نوع استریل آن محافظ کننده بدن در برابر عفونت ها و باکتری ها می باشد، نمایندگی فروش آن نیز این لباس را مستقیم و بدون واسطه در بهترین کیفیت در دسترس مشتری قرار می دهد.

نمایندگی لباس بیمارستانی یکبار مصرف پزشک

موارد کاربرد انواع لباس یکبار مصرف

موارد کاربرد انواع لباس یکبار مصرف موارد کاربرد انواع لباس یکبار مصرف در بخش های مختلف بیمارستان مانند بخش عفونی، آی سی یو و اتاق عمل و … می باشد که دارای رنک های آبی و سبز بوده اند که این رنگ ها جهت تقویت دید جراح انتخاب شده اند نوع استریل و غیر استریل آن نیز در دو رنگ متفاوت که قابلیت تفکیک را داشته باشد انتخاب می شود.

لباس یکبار مصرف از جنس پنبه یا مخلوط با پنبه است چون پنبه عرق را در خود جذب نموده و از ماندگاری عرق جلوگیری می کند، همچنین این لباس در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف با قابلیت چند بار استریل می باشد، نمونه های یکبار مصرف از جنس های اسپان باند بی بافت و بدوت تار و پود می باشد که به وسیله پرسی تولید شده است.

لباس های یکبار مصرف قیمت های ارزانتری داشته و از فرد در برابر باکتری، عفونت، ویروس، مایعات، خون، الکل و … محافظت می کند، همچنین این لباس بسیار راحت بوده و حرکت در آن به خوبی انجام می شود و به دلیل تنفس خوبی که دارد تبادلات هوایی در آن براحتی انجام می شود.

پخش ویژه لباس بیمارستانی جراحی

پخش ویژه لباس بیمارستانی جراحی پخش ویژه لباس بیمارستانی جراحی در بازار باعث شده دسترسی مشتریان در اقصی نقاط کشور به هر مدلی از این محصول راحت تر باشد و به دلیل مستقیم بودن نیز قیمت های ارزانتری دارد، البسه جراحی از جنس اسپان باند در دو مدل ساده و لمینت شده در معرض فروش قرار می گیرد.

لباس جراحی با دستگاه های مخصوص و با مواد پی وی سی تولید شده که مهم ترین ویژگی آنها مقاومت در برابر مواد شیمیایی، عدم نفوذ پذیری در برابر ویروس ها و میکروب ها، ضد آب بودن و … می باشد،  البسه اسپان باند لمینت شده عدم نفوذ پذیری در برابر تشعشعات و میکروب ها و ضد اشعه بودن آن می باشد.

لباس جراحی اکثرا پشت آنها باز بوده و در آستین های آنها کش بکار رفته است و بسته به نوع جراحی که پزشک انجام می دهد دارای مدل های مختلفی می باشد، این لباس در انواع مدل های کوتاه و بلند است و پکیج کامل آن شامل کلاه، لباس و … است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما