نمایندگی روپوش پرستاری گان یکبار مصرف

روپوش پرستاری گان ، به نوعی لباس مخصوص پرستاران و پرسنل اتاق عمل گفته می شود که در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شود. جنس گان یک بار مصرف معمولا اسپان بوده و گان چند بار مصرف از جنس پنبه، پلی استر و ویسکوز است که در اندازه های متفاوت روانه بازار می شود.

نمایندگی روپوش پرستاری گان یکبار مصرف

انواع گان پرستاری آستین کشباف

انواع گان پرستاری آستین کشباف هدف اصلی از پوشش لباس پرستاری و کادر پزشکی، قابلیت حفاظت بدنی در مقابل میکروب ها و ویروس ها می باشد. روپوش های پرستاری معمولا به رنگ سفید و ساده می باشند اما پرسنل اتاق عمل به طور معمول از روپوش های به رنگ سبز یا آبی استفاده می کنند تا به مرور به دلیل ایجاد تضاد رنگ لباس ها با خون، حساسیت پزشک و پرستار نسبت به آن کاهش یابد. روپوش پرستاری به دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم می شود. جنس روپوش پرستاری یکبار مصرف معمولا، از اسپان بوده و بدون دوخت است. معمولا گان ها حالت پرس شده دارند و در مقابل ویروس و میکروب مقاوم و ایمن می باشند. از ویژگی های روپوش پرستاری خوب، ایجاد حس راحتی، ایمنی در برابر نفوذ ویروس و میکروب و قابلیت تنفس راحت و البته قیمت مناسب آن است. از مهم ترین ویژگی های گان یکبار مصرف، فاقد تار و پود بودن پارچه آن است زیرا که وجود تار و پود در این روپوش ها موجب نفوذ میکروب و ویروس در بافت آن شده و از عمل استریل آن به طور صحیح جلوگیری می نماید. گان آستین کشباف نیز از نمونه های خوب و پر طرفدار پوشش های کادر پزشکی و پرسنل بیمارستانی است. به دلیل بسته بودن قسمت مچ، این روپوش ها ایمنی بیشتری ایجاد می کنند و از طرفی قسمت آستین مانع انجام کار پرسنل در حین انجام وظیفه نمی شود. به طور کلی گان کادر پزشکی و پرستاری به دلیل سبکی و ایجاد امنیت در برابر هر گونه عامل خارجی که ایجاد بیماری میکند یک پوشش استاندارد، ایمن، محافظ و تضمین کننده سلامت پزشکان، پرستاران و سایر عوامل و کادر بیمارستانی است.

مرکز فروش روپوش بیمارستانی استریل

مرکز فروش روپوش بیمارستانی استریل تولید کنندگان گان و سایر پوشش های بیمارستانی در تلاش برای تولید هر چه بهتر و استانداردتر این روپوش ها می باشند، به گونه ای که کادر زحمت کش بیمارستان در استفاده از این پوشش ها در حین انجام وظیفه شان در دراز مدت، دچار خطر نشوند و همچنین سعی بر این دارند تا با بهبود تولیدات خود در امر خدمت رسانی به کادر بیمارستانی کمک کنند. متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش و فروشگاه های فعال در زمینه فروش گان و روپوش های پرستاری از وضعیت قیمت و کیفیت آن مطلع گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما