نمایندگی خرید کاور کفش در ایران

بزرگترین مشکل در مراکز بیمارستانی و اتاق های تمیز، وارد شدن گرد و غبار و آلودگی و میکروب می باشد که عمده ترین راه ورود آن از طریق کفش ها است. برای حل این مشکل محصولی تحت عنوان کاور کفش را ارائه داده اند که کمک شایانی به حفظ تمیزی یک مکان می کند. به علت اهمیت تمیز بودن و جلوگیری از ورود آلودگی به یک مکان حساس مانند اتاق عمل یا مکان های صنعتی، تولید و عرضه و خرید کاور کفش در سر تا سر جهان از جمله ایران بسیار بااهمیت و زیاد شده است. اگر میخواهی آگاهی بیشتری از این محصول و نحوه ی استفاده و خرید و فروش آن بدست بیاورید با ما همراه باشید.

نمایندگی خرید کاور کفش در ایران

تاریخچه استفاده از کاور کفش در ایران و جهان

تاریخچه استفاده از کاور کفش در ایران و جهانکاور کفش به وسیله ایی گفته میشود که به کمک آن میتوان کفش ها را برای جلو گیری از انتقال گرد و خاک و آلودگی در مراکز بیمارستانی، سرور های کامپیوتر، آزمایشگاه ها و مکان های صنعتی و اتاق های تمیز پوشاند. بهترین راه حل برای جلو گیری از ورود آلودگی به این مکان های حساس که عمده ترین آن از طریق کفش ها وارد این مکان ها می شوند استفاده از کاور کفش است.
استفاده از این کاور های بهداشتی در ایران و جهان از زمانی شروع شد که دولت و خود مردم اهمیت زیادی به بهداشت و درمان جوامع قائل شدند.
حتما تا کنون شعار پیشگیری بهتر از درمان است را شنیده اید استفاده از کاور های کفش و لباس یکی از راه های بسیار موثر برای پیشگیری از ایجاد بیماری ها و یا جلوگیری از بدتر شدن آنها است.

مزیت های استفاده از کاور کفش و اماکن مورد استفاده از آن

مزیت های استفاده از کاور کفش و اماکن مورد استفاده از آنمزیت های استفاده از کاور کفش:

  • جلوگیری از ورود آلودگی به مکان های حساس
  • پیشگیری از بیماری هایی که ممکن است با ورود کفش های آلوده به اتاق عمل یا سی سی یو و آی سی یو پیش بیاید.
  • به صرفه بودن به علت ارزان قیمت بودن مواد اولیه
  • قیمت کاور کفش نسبت به چیز های دیگه که برای رعایت بهداشت استفاده می کنند بسیار کمتر است.
    موارد استفاده از کاور کفش:
  • بیمارستان ها
  • صنایع غذایی و دارویی
  • آشپز خانه های صنعتی
  • مراکز کلین روم
  • مراکز نگهداری کودک ها
  • شرکت های دارویی
  • آزمایشگاه ها

بزرگترین عرضه کننده کاور کفش در ایران بصورت عمده

بزرگترین عرضه کننده کاور کفش در ایران بصورت عمده شما میتوانید بزرگترین عرضه کننده کاور کفش در ایران و یا نمایندگی فروش کاور کفش را با جست و جو در اینترنت و یا پرس و جو کردن از افراد آگاه پیدا کنید. بورس کاور کفش بیشتر در فروشگاه هایی است که لوازم بهداشتی و پزشکی می فروشند.
این محصول به دلیل سبک بودن و کم حجم بودن اصولا در بسته بندی هایی با تعداد بالا به فروش میرسد شما با خرید عمده ی این محصول می توانید قیمت نهایی خرید خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

واردات مواد اولیه جهت تولید کاور کفش در ایران

واردات مواد اولیه جهت تولید کاور کفش در ایران جنس کاور کفش از پارچه و یا نایلون است.
کاور کفش باید ضخیم باشد تا از
پاره شدن آن جلوگیری شود و کل کفش یا دمپایی ملاقات کننده و کادر درمانی را
پوشش دهد. وزن کاور کفش یکبار مصرف در دو مدل 2 و 3 گرم قابل عرضه می
باشد. به وسیله ی کش موجود در بالای کاور بر روی کفش فیکس شده و از در آمدن
کاور از کفشش جلوگیری می شود.

واردات مواد اولیه جهت تولید کاور کفش در ایران باید روی یک اصول بسیار حساس باشد زیرا کاور کفشی که با استفاده از این مواد تولید می شود در مکان هایی بسیار حساس استفاده می شود پس اگر مواد اولیه از استاندارد های کافی برخوردار نباشد، ممکن است هنگام استفاده مشکل های جبران نشدنی ایجاد کنند.

بررسی میزان عرضه و تقاضای اماکن بهداشتی جهت سفارش کاور کفش

بررسی میزان عرضه و تقاضای اماکن بهداشتی جهت سفارش کاور کفشبدیهی است که میزان عرضه و تقاضای اماکن بهداشتی با یگدیگر متفاوت است. شما ممکن است که به یک بیمارستان یا یک مرکز درمانی مراجعه نمایید که بسیار مجهز است و به موازین بهداشتی و تمیزی اهمیت بسیار می دهند پس واضح است که میزان سفارش این کالا در این کلینیک ها بالا باشد. گاهی نیز یک بیمارستان یا یک آشپز خانه صنعتی اهمیت چندانی به بهداشت محیط خود نمی دهند و طبیعی است که میزان سفارش این کالا در این مکان ها کمتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما