مرکز پخش البسه یکبار مصرف بیمارستانی

البسه یکبار مصرف بیمارستانی از لوازم پزشکی و درمانی هستند که کاربرد بسیار دارند. این لباس ها با توجه به کاربرد شان، از مواد و پارچه های مختلف تولید می شوند. کارخانه های نساجی، تولید کننده پارچه های البسه بیمارستانی هستند که از ترکیبات مختلف در تولید آن استفاده می کنند. شرکت های تولیدی البسه بیمارستانی، با در خواست و نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی، اقدام به دوخت انواع البسه یکبار مصرف می کنند. انواع این لباس ها را می توان در این سایت مشاهده کنید. 

مرکز پخش البسه یکبار مصرف بیمارستانی

کاربرد انواع البسه یکبار مصرف

کاربرد انواع البسه یکبار مصرف لباس یکبار مصرف بیمارستانی نوعی لباس کار محسوب می شود. پرسنل و کارکنان کادر درمان و بیماران در شرایط خاصی از این پوشش استفاده می کنند. این لباس، نوعی حفاظ در برابر عوامل آسیب زای بیرونی محسوب می شود. همچنین، با توجه به طرح و نوع لباس، جایگاه افراد نیز قابل تشخیص است. 

انواع البسه یکبار مصرف برای ورود کادر درمان و بیماران به اتاق عمل طراحی و تولید می شود. جنس لباس های اتاق عمل عموما، از پارچه های اسپان باند است؛ این پارچه که به پارچه نبافت معروف است فاقد تار و پود بوده و الیاف آن به صورت پرس شده، در کنار هم قرار گرفته اند. 

لباس یکبار مصرف اتاق عمل عموما شامل، گان، شان، کلاه، آستین و … می باشد. این لباس ها، باید استریل باشند که به آن پک جراحی استریل گفته می شود.  

نوع دیگری از البسه یکبار مصرف، لباس های استفاده شده در سایر بخش های بیمارستانی و مراکز درمانی است. لباس بیماران در بخش های بستری، نمونه ای از این موارد است. این لباس ها، با توجه به بودجه مراکز درمانی از پارچه های پنبه ای، پلی استر، فلامنت تهیه می شود. این لباس ها در سایز های بزرگسال و خردسال و در مدل های آستین بلند، آستین کوتاه، جلو باز، جلو بسته، یقه دار، بدون یقه و … دوخته می شود. این لباس ها باید به خوبی هوا را از خود عبور دهند و باعث تعریق نشوند. 

البسه یکبار مصرف اسپان باند از مواد شیمیایی و فراورده های کارخانه های پتروشیمی تهیه می شوند، از این رو قیمت پایینی در برابر سایر پارچه ها دارند. 

وزن لباس به وزن پارچه بستگی دارد، عاملی برای تعیین کیفیت پارچه است. گرماژ پارچه، وزن یک متر پارچه است. پارچه ها در عرض های مختلف تولید می شوند‌. هر چه گرماژ پارچه بالاتر باشد، تراکم پارچه بالاتر است و با کیفیت تر است. در دوخت البسه یکبار مصرف معمولا از پارچه های معمولی استفاده می کنند.

بازار فروش البسه بیمارستانی مردانه

بازار فروش البسه بیمارستانی مردانه البسه بیمارستانی مردانه، در طرح و مدل های مختلف برای پوشش آقایان در بخش های مختلف بیمارستان استفاده می شود. رنگ آبی و کرمی، بیشترین رنگ مورد استفاده برای آقایان است. مراکز فروش لوازم و تجهیزات پزشکی و درمانی و فروشگاه های اینترنتی، از فروشندگان البسه مردانه بیمارستانی هستند.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما