مرکز فروش گان جراح sms ساده

گان ها اصولاً از پارچه های چند لایه تشکیل شده که نام های مختلفی از جمله  گان جراح sms ساده  یا s s s s داشته  که این پارچه ها از بروز هرگونه باکتری و میکروبی به بدن جلوگیری می کنند . این گان ها معمولاً یک یا چند بار مصرف هستند .

مرکز فروش گان جراح sms ساده

جنس پارچه گان جراح ساده

جنس پارچه گان جراح ساده گان جراحی یک نوع لباس بهداشتی  مخصوص اتاق های عمل بوده که اغلب پشت باز می باشد و دارای یک بند است که این لباس مخصوص اتاق عمل جراحی می باشد و به منظور جلوگیری از انتقال عفونت های بیمارستان و سایر مایعات عفونی از مریض به پزشکان و پرسنل مورد استفاده قرار می گیرد. 

اغلب گان ها یک بار مصرف بدون بافت یا چند بار مصرف بوده و از پارچه های اسپان باند که دارای الیاف پرس شده می باشند به دست می آیند در حقیقت می توان گفت این نوع پارچه ها بدون تار و پود می باشند و که همین موضوع باعث می شود که عفونت و آلودگی به آن نفوذ نکند و به راحتی استریل می شوند و جنس این نوع گان پنبه و پلی استر است .هم چنین برای استریل کردن این نوع گان از هیچ گونه موا دشیمیایی استفاده نمی شود بنابراین هیچ گونه حساسیتی برای بدن فرد ایجاد نمی کند.

گان جراح ساده عموماً دارای آستین های گشاد کشدار و پشت باز می باشد و در سایز استانداردی با دوخت راحت طراحی شده و بسیار سبک و کم حجم می باشد که با گاما استریل می شوند و به دو رنگ سبز و آبی تولید می شود 

 گان های جراحی در دو سایز تهیه می شوند و که هر دو نوع ساده و ضد آب هستند که برای عمل های مختلف نوع گان فرق دارد. برای عمل های سنگین نظیر عمل قلب و جراحی های ارتوپدی از نوع ضد آب استفاده می شود که قسمت  سرآستین ، قسمت سینه از لایه های ضخیم تر استفاده می شود تا از ورود مایعات، خون و غیره به بدن جراح جلوگیری به عمل آید.

 

پخش کننده انواع گان sms ساده

پخش کننده انواع گان sms ساده از مهمترین موارد انواع گان sms می توان به جنس آن اشاره کرد که هیچ گونه تار و پودی نداشته و در برابر انواع میکروب ها و آلودگی ها بسیار مقاوم می باشد و هیچ گونه آلودگی را به خود جذب نمی کند و هم چنین قیمت آن به مراتب نسبت با گان های پارچه ای مقرون به صرفه تر می باشد و اکثرا در بسیاری از شهرهای ایران نظیر اصفهان، مشهد، یزد، تبریز، تهران و غیره تولید  و به طور کامل استریل می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما