مرکز فروش گان جراحی مچ دار کشی

فروش گان جراحی مچ دار کشی بازار داغ و پر رونقی دارد. عوامل مختلفی از جمله کیفیت، رنگ بندی مختلف، قیمت مناسب باعث افزایش فروش آن شده است. قیمت این محصول ثابت نمی باشد، به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار قیمت این محصول در حال نوسان می باشد. برای خرید این محصول باکیفیت و قیمت مناسب می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید. 

مرکز فروش گان جراحی مچ دار کشی

بهترین رنگبندی انواع گان جراحی

بهترین رنگبندی انواع گان جراحی گان مچ دار کشباف در رنگ بندی مختلف تولید و در بازار عرضه می گردد. گان جراحی نوعی لباس پشت باز مختص پوشش پزشک جراح برای انجام عمل جراحی است.یک پوشاک محافظت شخصی که برای مراقبت از پزشک در مقابل عفونتهای بیمارستانی، میکروارگانیسم ها و مایعات عفونی موجود در اتاق عمل استفاده می شود. و در رنگ بندی های سبز، آبی، سفید و…تولید و روانه بازار می گردد. در کل دو دسته گان وجود دارد:

  • گان یکبار مصرف
  • گان چندپار مصرف

گان جراحی یک بار مصرف سر آستین کشدار دارد و پشت آن باز است، در سایزهای استاندارد، راحت، سبک و دوخت عالی تولید می شود. این گان ها  با گاما استریل می شوند. معمولا گان جراحی به رنگهای سبز و آبی تولید می شود زیرا این رنگها بر روی دید پزشک تأثیر مثبت دارد و آن را تقویت می کند.

برای عملهای سنگین  مثل عمل قلب و ارتوپد و … از گان ضد آب استفاده می شود. در این گان ها قسمت سینه و سر آستین را از لایه های ضخیمتر و تقویت شده استفاده می کنند، تا از نفوذ مایعات و خونها به بدن جراح جلوگیری شود.

جنس گان باید مقاوم و بادوام باشد، تا از برخورد احتمالی خون و مایعات عفونی به بدن جراح جلوگیری شود. نکته مهم اینکه پرز یکی از عوامل عفونتی در محل جراحی و یکی از عوامل انتقال میکروارگانیسم ها در هوا شناخته شده به همین علت باید توجه داشت، که گان دارای پرز نباشد. در انتخاب یک گان باید  به جنس، قیمت ، کیفیت، راحتی، قابلیت تنفس و مسایل زیست محیطی توجه داشت.

بازار خرید گان مچ دار کشباف

بازار خرید گان مچ دار کشباف بازار خرید و فروش گان جراحی کشی داغ و پر رونق می باشد. دو عامل مهم کیفیت و قیمت محصول باعث افزایش فروش این محصول شده است. قیمت این محصول به دلیل تحریم های اقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد.
برای خرید این محصول با کیفیت و قیمت مناسب می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید، خرید از طریق وب سایت ما به دلیل بدون واسطه بودن برای خریدار بسیار سود آور می باشد. خرید اینترنتی مزایای بسیاری برای خریدار به همراه دارد، از جمله جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، خرید آسان و ارزان را به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما