مرکز فروش ملافه دورکش یکبار مصرف

ملافه ها جزو پارچه هایی هستند و لباس بیمارستانی ترگال با کمک آن که دور تا دور آن ها با کش و بدون آن دوخته می شود و معمولا برای استفاده روی تخت کاربرد دارند.

ملافه های دورکش یکبار مصرف مدل جدیدی ملافه هستند که بیشتر در بیمارستان ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید برای خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که مرکز فروش ملافه دورکش یکبار مصرف است مراجعه و آن را با یک قیمت مناسب و با کیفیت عالی خریداری کنید.

مرکز فروش ملافه دورکش یکبار مصرف

مزیت استفاده انواع ملافه دورکش

مزیت استفاده انواع ملافه دورکش از جمله مزیت های استفاده از انواع ملافه دورکش شامل موارد گفته شده در زیر می باشد:

  1. این مدل از ملافه ها به دلیل اینکه در تمام قیمت های بیرونی آن با کش دوخته شده است به راحتی بر روی تشک قرار می گیرند و اگر به اندازه دوخته شده باشند هیچ چین و چروکی بر روی تشت ایجاد نمی شود و پارچه صاف و یکدست باقی می ماند و همچنین برای تعویض هم خیلی راحت و سریع می توان آن را از روی تشک برداشت.
  2. در صورت خوابیدن بر روی این ملافه های کش دار و لباس پزشکی دخترانه مشکل اینکه ملافه در زیر شما جا به جا شود و تکان بخور را ندارید و به طور کامل در ۴ طرف تشک بسته می شود و قابلیت تکان خوردن را ندارد.
  3. از بهترین پارچه ها برای دوخت آن ها استفاده می شود و معمولا علاوه بر رنگ سفید دارای رنگ بندی های متفاوت و مختلفی هستند‌.
  4. سبب زیبایی هرچه بیشتر و بهتر اتاق و محیط خواب شما می شوند.
  5. از کثیف شدن تشک و تخت به خوبی جلوگیری و محافظت می کند.
  6. قابلیت شستشوی آسان و سریعی دارد و از نظر حجم و اندازه هم بسیار کوچک است و جای کمی را می گیرد و در صورت شستن خیلی سریع در مقابل نور آفتاب خشک می شود.

شرکت پخش رول ملافه پرفراژدار

شرکت پخش رول ملافه پرفراژدار این روز ها به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای تهیه و خرید انواع ملافه به ویژه ملافه های پرفراژدار بر میزان تولیدات این محصول و نیز بر تعداد شرکت های پخش رول ملافه پرفراژدار روز به روز افزوده می شود تا بتوانند به خوبی پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشند.

افرادی که در شرکت پخش رول ملافه پرفراژدار فعالیت می کنند قیمت این محصول را بر اساس ویژگی ها و موارد زیر تعیین و مشخص می کنند:

  1. اندازه و سایز رول
  2. کیفیت و مرغوبیت محصول
  3. مقدار پارچه و الیافی که برای تولید این ملافه استفاده می شود.
  4. میزان دوام و ماندگاری ملافه

به طور کلی هرچه محصولات تولید شده با کیفیت تر و درجه یک تر باشند قیمت تمام شده و پایانی آن ها هم بیشتر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما