مرکز خرید کاور کفش یکبار مصرف بیمارستانی

مرکز خرید کاور کفش یکبار مصرف بیمارستانی تامین کننده این محصول در سطح عمده است. انواع کاورها از مواد اولیه مختلفی تولید می شوند که تعیین کننده کیفیت و همچنین نوع کارایی آنها هستند. با توجه به الزامی بودن استفاده از این ملزومات در بخش های مختلف بیمارستان به معرفی ویژگی های فنی آنها می پردازیم. در نهایت چگونگی امکان خرید عمده آنها با قیمت کارخانه را بررسی خواهیم کرد.

مرکز خرید کاور کفش یکبار مصرف بیمارستانی

انواع کاور کفش اسپان باند مقاوم

انواع کاور کفش اسپان باند مقاوم کاور کفش از ملزومات ضروری مورد استفاده در بخش های جراحی و سی سی یو یا بخش مراقبت های ویژه به شمار می آید. استفاده از آنها با هدف جلوگیری از پخش یا سرایت عفونت ها و بیماری های واگیردار صورت می گیرد.
این محصولات از نظر جنس الیاف و پارچه به دو دسته کاورهای یکبار مصرف اسپان بند و پلاستیکی دسته بندی می شوند. کاورهای اسپان باند از الیاف بی بافت پنبه تولید می شوند که ضد حساسیت بوده و به راحتی قابل تعویض است. وزن سبک و عدم ایجاد مانع در هنگام راه رفتن، پوشش کامل کفش و عدم لیزر خوردن از جمله مزیت های استفاده از این نوع کاورهای کفش هستند.

شاید برایتان جالب باشد که نحوه عملکرد یا نوع پوشیدن این محصولات نیز به دو روش دستی و مکانیکی صورت می گیرد. البته اسپان باندها اغلب به صورت دستی و کاورهای پلاستیکی با استفاده از دستگاه اتوماتیک پوشیده می شوند. از جمله ویژگی های کاور کفش مقاوم اسپان باندها عبارتند از:

  • قابلیت استفاده برای کفش های راحتی و لژ دار
  • دارای کش های پارچه ای برای استحکام بیشتر
  • تولید در سایزهای استاندارد زنانه و مردانه
  • عدم جذب هر گونه آلودگی به ویژه ویروس یا باکتری های موجود در محیط
  • دارای ضخامت حدود 4 میکرون

فروشنده کاور کفش یکبار مصرف نایلونی

فروشنده کاور کفش یکبار مصرف نایلونی عرضه کاور کفش یکبار مصرف نایلونی به صورت عمده و در بسته های 1000 عددی (500 جفت) صورت می گیرد. در تولید این نوع کاورها از نایلون PE استفاده می شود که در برابر هر گونه خراشیدگی و عوامل محیطی مقاوم هستند.
برخی از شرکت ها نیز این محصولات را در بسته بندی 200 عددی و با قیمت ارزانتر به بازار عرضه می کنند. به هر ترتیب با توجه به اینکه خریداران عمده این محصولات مراکز درمانی، بیمارستان ها، کالای پزشکی و برخی داروخانه ها هستند، قیمت ها با نوسان چندان زیادی همراه نخواهد بود.

در نهایت برای سفارش کاور کفش بیمارستانی یکبار مصرف اسپان باند یا نایلونی ارتباط با تامین کننده، نمایندگی پخش و فروشنده مستقیم اهمیت زیادی دارد. امروزه شیوه های آنلاین و مدرن اینترنتی بهترین روش برای خرید این محصولات هستند. نمایندگی های پخش این مرکز آماده همکاری و عقد قرار داد با مراکز درمانی جهت تامین انواع کاورهای کفش با قیمت کارخانه تولیدی می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما