قیمت لباس بیمارستانی پسرانه اصفهان

بیمارستان و مراکز درمانی به دلیل وجود انواع و اقسام بیماری ها و قرار گرفتن در معرض آلودگی و عفونت نیاز به روپوش های مناسبی دارند تا سلامت پرسنل، بیماران و کادر پزشکی به خطر نیفتد. مرکز فروش اصفهان انواع لباس بیمارستانی پسرانه و … را با بهترین قیمت به سراسر ایران عرضه می کند.
ما در سایت فروشگاهی نرخ تمامی محصولات را درج می کنیم و شما می توانید برای اطلاع از قیمت لباس بیمارستانی اصفهان در طریق سایت اقدام نمایید.

قیمت لباس بیمارستانی پسرانه اصفهان

انواع لباس های تترون بیمارستانی

انواع لباس های تترون بیمارستانی لباسی های بیمارستانی از انواع پارچه های گوناگون تولید می شوند که یکی از پر مصرف ترین پارچه ها، تترون است. این پارچه به دلیل سبکی، مقاومت بالا، عدم رنگ دهی، خنک بودن در فصل تابستان، تنوع رنگ، ضخامت مناسب برای تولید انواع لباس بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.
ترکیبات استفاده شده در این پارچه ها شامل الیاف ویسکوز، پلی استر و فلامنت است که در بافت ها و تراکم مختلفی تولید می شوند و بر اساس مسئولیت ها و وظایف کاری، با ضخامت های گوناگونی ارائه می گردند.
انواع لباس های تترون بیمارستانی عبارتند از:

  • لباس پزشکی و پرستاری: این لباس ها به صورت یک تکه یا دو تکه تولید می شوند و مقاومت بالایی در برابر جذب آلودگی ها دارند. لباس های پزشکی به گونه ای تولید شده اند که بسیار راحت هستند و در حین کار مشکلی ایجاد نمی کنند.
  • لباس مخصوص اتاق عمل: لباس های اتاق عمل به دلیل وجود خطرات احتمالی کاملا استریل شده اند و مانع ورود هر نوع باکتری و عفونت به درون بدن می شوند. این لباس ها در دو رنگ سبز و آبی وجود دارند که سبب دید بهتر جراح می شوند.
  • لباس بیمار: در اندازه های گوناگون و رنگ بندی های صورتی و آبی تولید می شوند و برای تمامی سنین کودک تا بزرگسال وجود دارند.
  • لباس فرم پرسنل بیمارستان: شامل مانتو و شلوار برای خانم ها و پیراهن و شلوار برای آقایان است که به راحتی قابل عوض کردن می باشد. این لباس ها مخصوص واحد پذیرش و واحد اداری بیمارستان است.
  • لباس خدمات: لباس خدمه بیمارستان به گونه ای تولید شده است که در برابر انواع مواد شوینده و ضد عفونی کننده مقاوم است.
  • لباس بارداری: این لباس ها به فراخور حال بیمار کمی آزاد هستند و به راحتی قابل پوشیدن می باشند.

مرکز پخش البسه بیمارستانی در اصفهان

مرکز پخش البسه بیمارستانی در اصفهان مرکز پخش البسه بیمارستانی اصفهان انواع لباس های مخصوص بیمارستان را کاملا مستقیم عرضه می کند و در صورت خرید در سطح بالا، با قیمت مناسب تری وارد معامله می شود.
پخش مستقیم سبب می شود که شما از هر نوع هزینه جانبی که شامل حمل و نقل و سود واسطه ها می شود در امان بمانید و محصولات را به قیمت تولیدی و زیر قیمت بازار تهیه کنید.
در صورتی که شما خریدار هستید می توانید انواع لباس بیمارستانی را در سایت فروش ما مشاهده کنید و بر اساس میزان استفاده خود سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما