قیمت عمده گان جراح اسپان باند

گان جراح عمده یکی از سفارش هایی است که اغلب اوقات از سوی مراکز درمانی صورت می گیرد. قیمت عمده گان جراح اسپان باند در مقایسه با کیفیت آن ها بسیار مناسب بوده و به شما کمک می کند با هزینه ای نسبتاً کم لباس بیمارستانی با کیفیتی تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت محصولات و انجام مشاوره و پرسش و پاسخ می توانید از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده اقدام فرمایید. 

قیمت عمده گان جراح اسپان باند

مشخصات بهترین گان استریل جراح

مشخصات بهترین گان استریل جراح

لباس های پزشکی با توجه به حساسیت این شغل لازم است با دقت و ظرافت بالایی طراحی شوند. یکی از انواع لباس های پزشکی که ویژه ی جراحان است، لباس گان جراحی است.
هرچه کیفیت لباس هایی که پزشکان مورد استفاده قرار می دهند با بیشتر باشد آن ها را در انجام مناسب وظایفشان بیشتر یاری خواهد نمود. 

گان جراحی باکیفیت دارای مشخصات ویژه ای است که به شرح زیر می باشد: 

ضد حساسیت بودن پارچه: مشکلی که پرسنل مراکز درمانی اغلب با آن روبرو می شوند و گله و شکایت خود را از آن ابراز می دارند، حساس بودن به جنس پارچه ی لباس هایی است که مورد استفاده قرار می دهند.
این مشکل می تواند با ایجاد التهاب و خارش در پوست، حواس آن ها را پرت کرده و آنها را از انجام درست وظایفشان در زمان حضور در محیط کاری بازدارد. این مشکل در گان استریل جراح بر طرف شده است. چرا که جنس پارچه های بکار گرفته شده در آن ضد حساسیت می باشد. 

وجود کش برای جمع و جور کردن لباس به هنگام کار: اگر لباس های پرسنل درمانی بویژه جراحان  ابزاری همچون زیپ یا کش نداشته باشد که افراد بتوانند با استفاده از آن لباس مورد نظر را جمع و جور کنند، ممکن است گشادی این لباس ها دست و پا گیر شده و آرامش روانی جراحان را هنگام انجام وظایف حساسشان بر هم بزند و در نتیجه به تأمین سلامت بیمار لطمه وارد شود. این مشکل در گان استریل جراح با تعبیه ی کش در قسمت های مختلف آن بویژه دور کمر حل شده است و افراد می توانند بوسیله ی آن لباس را جمع و جور کنند. به صورتیکه دست و پا گیر نشود. 

مقاومت در برابر نفوذ آب: از دیگر خصوصیاتی که لازم است گان جراحی از آن برخوردار باشد، ضد آب بودن پارچه ی آن است. خیس شدن بدن جراحان ممکن است در زمان حساس انجام وظایفشان موجب خارش بدن آن ها شده و با ایجاد ناکارامدی در آن ها سلامت بیمار به مخاطره بیفتد.

عمده فروشی گان یکبار مصرف بیمارستانی

عمده فروشی گان یکبار مصرف بیمارستانی لباس های بیمارستانی امروزه عمدتاً از نوع یکبار مصرف هستند. اگر با لباس های بیمارستانی خود راحت نیستید یا لباس های بیمارستانیتان شما را در زمان حضور در محیط کاریتان اذیت می کند، پیشنهاد ما به شما تهیه ی گان یکبار مصرف بیمارستانی از گروه تولیدی ما است. لباس های تولید شده در گروه تولیدی ما در عین حال که سبک و راحت هستند، با داشتن ویژگی هایی چون مقاومت بالا در برابر نفوذ آب به شما در داشتن تایم کاری راحت و آسوده همراه با آرامش روان کمک می کنند. 

گفتنی است امکان خریداری لباس به صورت عمده از این مرکز وجود دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما