قیمت روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی

روبالشی به دو صورت تزیینی و بهداشتی کاربرد دارد که از انواع محصولاتی که جنبه بهداشتی دارند روبالشی یکبار مصرف بوده که به خاطر رعایت بهداشت، معمولا هر شخص یک بار از آن استفاده نموده است. این کالا بیشتر در بیمارستان ها و مراکز درمانی و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این محصول بسیار پایین بوده و استفاده از آن در مراکز درمانی به صرفه و مناسب می باشد.

قیمت روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی

بسته بندی متنوع ست روبالشی ضد آب

بسته بندی متنوع ست روبالشی ضد آب روبالشی های یکبار مصرف را به جز بیمارستان و مراکز درمانی و هتل ها می توان در منزل نیز استفاده نمود. قیمت این محصول بسیار پایین بوده و قیمت پایین آن باعث افزایش استفاده از آن شده است. استفاده از روبالشی های یکبار مصرف موجب می شود:

  • بهداشت فردی رعایت شود.
  • هزینه های دوخت، تعمیر و رفو روبالشی های پارچه ای کاهش یابد.
  • در مصرف آب و شوینده برای ضدعفونی کردن صرفه جویی به عمل می آید.
  • نیاز به اتو کشی از بین می رود.
  • به زمان و وقت کمتری برای دوخت و شستشوی روبالشی های پارچه ای نیاز داریم.
  • به آسانی  و راحتی جابجا می شوند.
  • و در آخر از انتشار میکروب، باکتری و عفونت بخصوص در مکان هایی مانند بیمارستان جلوگیری به عمل می آید.

مطمئنا برای شما پیش آمده که به خاطر تزریق آمپول و یا سرم و مواردی از این قبیل به مراکز درمانی مراجعه کنید. این مراکز با وجود اینکه همیشه ضد عفونی و استرلیزه می شوند و همه روزه روبالشی و ملحفه ها شست و شو داده می شوند اما باز شما در این مکان ها احساس نا امنی و نبود بهداشت می کنید و آرامش خاطر برای استفاده از تخت جهت تزریق را ندارید.

با پیشرفت هایی که صنعت نساجی در زمینه تولید روبالشی ها و ملحفه های یکبار مصرف داشته است گام بزرگی در جهت آرامش و رفاه جامعه برداشته است. یکی از تولیدات این نساجی ها رو بالشی نانو و ضد آب یکبار مصرف می باشد که جدید ترین نوع روبالشی یکبار مصرف محسوب می شود.

ست روبالشی ضد آب اغلب از پارچه هایی با جنس فلامنت-فلامنت، فلامنت-پنبه، تترون نازک و یا اسپان باند تهیه می شوند و در انواع رنگ های ساده در بسته بندی های نایلونی به بازار فروش عرضه می شوند.

این ست روبالشی که تشکیل شده است از یک ملحفه تشک و یک رو بالشی در مدل های جدید طرح دار و چاپی نیز عرضه می گردد.

همچنین از ویژگی های این محصول ضد باکتری بودن آن می باشد و ضد حساسیت و محافظ پوست می باشد.

خرید مستقیم روبالشی اسپان باند

خرید مستقیم روبالشی اسپان باند جنس بعضی از روبالشی های یکبار مصرف از اسپان باند می باشد که در دو نوع کش دار و بی کش تولید می شوند. برای خرید این محصول و انواع دیگر روبالشی یکبار مصرف بیمارستانی می توانید به مراکز فروش ما که توزیع کننده این محصولات می باشد به صورت حضوری مراجعه کنید و این کالا را با قیمت مناسب خریداری نمایید. همچنین خریداران محترم می توانند به سایت های فروش ما مراجعه کنند و اقدام به سفارش، تهیه و خرید آن به صورت اینترنتی نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما