قیمت البسه بیمارستانی یکبار مصرف پزشکی

هر مرکز درمانی برای داشتن محیطی بهداشتی و ایمن نیاز به البسه هایی یکبار مصرف دارد. البسه بیمارستانی یکبار مصرف پزشکی از جنس اسپان باند هستند که بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد. قیمت این لباس ها براساس تعداد تکه ها، سایز و مدلی که دارند تعیین می شود که امروزه عواملی مانند تورم ها آنها را دچار نوسانات زیادی کرده اند. با اطلاع از این قیمت های دقیق و به روز می توانید مطابق با بودجه خود حجم خرید ها را در نظر بگیرید. 

قیمت البسه بیمارستانی یکبار مصرف پزشکی

معرفی انواع ست یکبار مصرف زنانه

معرفی انواع ست یکبار مصرف زنانه انواع ست یکبار مصرف زنانه وجود دارد که برخی مختص بیماران و برخی مختص پرسنل می باشد، این ست ها شامل لباس، کلاه، کاور آستین، کاور کفش و… می شود. در زمان معرفی این ست ها ابتدا تعداد تکه های موجود در ست ها به مشتریان گفته می شود، سپس کارایی هر یک در اختیار مشتری قرار می گیرد، در آخر قیمت هر کدام بازگو می شود. ست ها بیشتر برای اتاق عمل ها مورد استفاده قرار می گیرند. لباس های یکبار مصرف دارای ویژگی هایی هستند که زمان معرفی مزیت هر یک توضیح داده می شود. 

مثلا لباس های یکبار مصرف کمک می کنند تا از ابتلا به بیماری های واگیر دار در امان ماند، کلاله این ست ها کمک می کند تا در زمان جراحی ها مو پرسنل به بدن بیمار وارد نشود، کاور آستین از خونی و کثیف شدن آستین ها جلوگیری می نماید، کاور کفش ها از پخش شدن گرد و خاک کفش ها به محیط بیمارستان ها جلوگیری می کند. از انواع این ست ها می توان به ست اتاق عمل، ست جراحی دندان، ست بیمار، ست پرسنل اشاره کرد که در هر کدام تجهیزاتی نهفته است. 

مرکز پخش البسه بیمارستانی اسپان

مرکز پخش البسه بیمارستانی اسپان البسه بیمارستانی اسپان باند هستند یعنی از پارچه بی بافت تولید می شوند. لباس بیمارستانی پزشکی کیفیت بسیار بالایی دارد که این امر باعث شده تا مراکز درمانی استقبال بی نظیری از آنها بکنند. این مرکز بزرگترین و معتبر ترین ارگان می باشد که وظیفه پخش البسه های بیمارستانی را به عهده دارد، پخش این کالا به صورت عمده انجام می شود که این امر دسترسی مصرف کنندگان را برای تهیه البسه ها آسان تر می کند. پخش عمده این محصول باعث شده تا قیمت های آن ها تا حدودی کاهش پیدا کند. 

این مرکز وظایف مختلفی را به عهده دارد که از مهمترین آنها می توان به تبلیغ محصول و برند برتر، ثبت سفارش و تحویل به موقع آنها اشاره کرد، با انجام صحیح این کار ها می توان پیشرفت و ترقی را از آن خود کرد. پخش این محصول طی سال های اخیر رونق و رواج زیادی پیدا کرده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما