فروش گان جراحی سه لایه کرج

 در بیمارستان ها پزشکان و پرسنل ها در هر بخش لباس مخصوصی را به تن می کنند، یکی از این نوع لباس ها، گان می باشد. که در اتاق عمل پزشکان و پرستاران از آن استفاده می کنند. فروش گان جراحی کرج به صورت گان جراحی سه لایه در فروشگاه ها یا سایت های فروش لباس های بیمارستانی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت امکان پذیر می باشد و برای خرید می توانید به آن ها مراجعه کنید. 

فروش گان جراحی سه لایه کرج

پارچه مناسب انواع گان جراحی

پارچه مناسب انواع گان جراحی از گان در اتاق عمل و جراحی استفاده می کنند به همین دلیل باید استریل باشند. پارچه های گان را بعد از دوخت با دستگاه اتو کلاو استریل می کنند. پارچه گان را از پارچه های یک بار مصرف با گرماژ معین انتخاب می کنند و معمولا از پارچه های دیگر که قابلیت استریل را هم دارند استفاده می کنند.

گان های جراحی به دو دسته تقسیم می شوند: یک بار مصرف و چند بار مصرف. جنس گان های چند بار مصرف از پنبه، پلی استر و ویسکوز می باشد، ولی جنس گان های یک بار مصرف از اسپان می باشد که در محیط های آلوده به ویروس از اسپان های امنیت شده استفاده می کنند. گان یک بار مصرف هر چه درز دوخت های آن کمتر باشد در مقابل نفوذ ویروس مطمئن تر می باشد. . رنگ گان جراحی سبز و آبی می باشد و با توجه به اینکه این گان ها را شستشو می دهند باید لباس جراح ضد آب ژاول باشد که باعث می شود مواد شوینده هیچ گونه تاثیری در رنگ لباس نداشته باشد. جنس گان های جراحی قابلیت استریل دارند و از الیاف طبیعی می باشد. 

بازار تولید گان جراحی استریل کرج

بازار تولید گان جراحی استریل کرج   گان جراحی استریل از نوع لباس هایی است که پشت آن ها باز می باشد. کیفیت و جنس گان جراحی نسبت به فعالیت و عمل جراحی که انجام می شود انتخاب می شوند. تولید کنندگان گان های جراحی این محصول را با گرماژ های مختلف و سایز های L و XL تولید می کنند.بازار تولید گان جراحی که قصد تولید گان جراحی استریل را دارد باید مواردی را از جمله :هزینه، قابلیت حفاظت، تبادل هوایی مناسب و راحت بودن گان را رعایت کنند. تولید کنندگان گان جراحی استریل کرج سعی دارند این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار عرضه کنند. برای خرید این محصول به صورت جزئی یا عمده از فروشگاه ها به صورت حضوری یا اینترنتی یا سایت شرکت های تولیدکنندگان گان جراحی خریداری کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما