فروش لباس یکبار مصرف اسپان باند جراحی

فروش لباس یکبار مصرف اسپان باند جراحی در مراکز تخصصی انجام می شود. این محصول در انواع مختلف لباس یکبار مصرف زنانه و مردانه، تولید و به بازار عرضه می شود. این لباس ها هم برای بیمار و هم برای کادر درمان قابل استفاده است و در انواع مختلفی تولید می شود.

فروش لباس یکبار مصرف اسپان باند جراحی

خصوصیات لباس بیمارستانی اسپان باند

خصوصیات لباس بیمارستانی اسپان باند لباس بیمارستانی اسپان باند یا گان جراح نوعی لباس مخصوص است که پزشکان و سایر کادر بیمارستان در حین معاینه و یا جراحی به تن می کنند، این لباس ها معمولاً  از پشت باز هستند و توسط بند هوایی از پشت گره می خورد. برای تهیه این لباس از پارچه هایی استفاده می شود که تار و پود ندارند و حالت سوراخ سوراخ هستند، استفاده می شود. عدم وجود تار و پود در آن ها مانع از جذب ویروس ها و عوامل بیماری زا می شود.

این نوع از لباس های بیمارستانی در رنگ های سبز و آبی تولید می شود.

پارچه ای که برای تولید گان استفاده می شود، اسپان نام دارد و برای استریل کردن آن از اتیلن اکساید استفاده می شود. برای تهیه این نوع لباس بیشتر از روش پرس شدن استفاده می شود و تا جای ممکن از دوختن درز ها جلوگیری می شود، چون هر چه درزها کمتر باشد، حفاظت گان در برابر عوامل بیماری زا بیشتر است.

پارچه اسپان در دو نوع آب دوست و آب گریز تولید می شود و علاوه بر تولید گان جراحی یک بار مصرف، برای تولید لباس بیمار، روکش کفش، کلاه و ماسک بیمارستانی هم از آن استفاده می

نمایندگی لباس یکبار مصرف اسپان باند

نمایندگی لباس یکبار مصرف اسپان باند نمایندگی لباس یکبار مصرف اسپان باند، این محصول را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. این نمایندگی ها به صورت مستقیم محصولات خود را عرضه می کنند اما امکان خرید مستقیم از این مراکز برای همه افراد فراهم نیست به همین دلیل این محصول را به صورت اینترنتی هم به فروش می رسانند، خرید اینترنتی به دلیل اینکه سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود، امروزه طرفداران زیادی دارد.

فروشگاه ما لباس یکبار مصرف اسپان باند را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق وب سایت رسمی، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

برای خرید اینترنتی به وب سایت فروشگاه مراجعه نمایید و پس از اطمینان از موجود بودن محصول مورد نظر، نوع و میزان سفارش خود را ثبت کنید و پس از مدت زمان معین در مکان مشخص شده بسته خود را تحویل بگیرید.

امروزه به دلیل نوسانات قیمت در بازار کشورمان نمی توان قیمت دقیقی برای این اجناس مشخص کرد ولی هر زمان که قصد خرید لباس یکبار مصرف اسپان باند را دارید با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه، از جدیدترین قیمت ها مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما