فروش لباس بیمارستانی شیردهی پنبه ای

لباس بیمارستانی شیردهی و لباس بیمارستانی ترگال یکی از لباس های بیماران است که با طراحی و مدل خاصی که دارد برای مادران شیرده به کار می رود چون با آن مادر براحتی می تواند کودک خود را شیر بدهد، این لباس دارای دو نوع یکبار مصرف و چندبار مصرف بوده و بسته به محلی که در آن استفاده می شود در رنگ و مدل مختلفی در معرض فروش قرار می گیرد.

فروش لباس بیمارستانی شیردهی پنبه ای

جدیدترین نمونه لباس شیردهی طرح خالدار

جدیدترین نمونه لباس شیردهی طرح خالدار لباس شیردهی و لباس پزشکی دخترانه یکی از انواع لباس های بیمارستانی است که برای زنانی مناسب است که می خواهند در مدت زمانی که در بیمارستان هستند کودک خود را شیر بدهند، این لباس از قابلیت حفاظتی بسیار زیادی برخوردار بوده و از جنس پنبه با مخلوط پلی استر و ویسکوز می باشد.

لباس شیردهی قابلیت تنفس راحتی داشته و از پوشیدن راحتی برخوردار است و از ضخامت کمی بهره مند بوده و عاری از آلودگی زیست محیطی می باشد، این لباس در رنگ های خاکستری، آبی و سبز بوده و طبق استاندارد تولید شده و مورد تایید سازمان بهداشت می باشد.

این لباس بسته به نوع بخشی که استفاده می شود دارای مدل های مختلفی می باشد مثلا نمونه ای که در اتاق عمل استفاده می شود استریل شده است، این لباس به دلیل اینکه بتواند از عرق کردن فرد جلوگیری کند و براحتی هوا را انتقال دهد در جنس پنبه تولید می شود. همچنین جنس پارچه های آن نیز طبیعی و سلولزی بوده و عرق ترشح شده از بدن را جذب می کند.

قیمت پخش لباس بیمارستانی زایشگاه

قیمت پخش لباس بیمارستانی زایشگاه قیمت پخش لباس شیردهی پنبه ای زایشگاهی در بازار بسته به جنس و مدل مختلف می باشد و در صورتی که جنس آن از پنبه باشد و یا پنبه به کار رفته در پارچه آن بیشتر باشد گرانتر خواهد بود، این لباس از ایجاد بوی نامطبوع و نوع استریل شده آن از انتقال ویروس جلوگیری می کند.

لباس بیمارستانی زایشگاه در دو رنگ صورتی و یاسی ارائه می شود و پکیج کامل آن شامل روسری یا مقنعه و شلوار بوده که در بسته بندی بهداشتی و با دوخت عالی در دسترس مشتری قرار می گیرد، خریدار می تواند جنس، مدل و سایز آن را به دو صورت آماده و سفارشی خریداری کند.

لباس شیردهی دارای طراحی مناسب و زیبایی بوده و راحتی و لطافتی که در آن وجود دارد رضایت بخش می باشد، در مدل های مختلف مناسب برای بخش، اتاق عمل و بعد از اتاق عمل عرضه می شود که بادوام بوده و بیشتر برای بعد از زایمان کاربرد دارد و نوع استریل و غیر استریل آن دارای دو رنگ متفاوتی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما