فروش عمده لباس بیمارستانی اسپان باند

در این روزها با شروع بیماری کرونا جامعه ما و تمامی جوامع بشری درگیر مسائلی هستند، که تا پیش از این اهمیت چندانی نداشت و یا به آن اهمیتی داده نمی شد نظافت و بهداشت همیشه حائز اهمیت است، اما این روزها بسیار پررنگ تر به نظر می‌رسد. امروز قصد داریم به بررسی لباس بیمارستانی عمده بپردازیم و با یک ارائه دهنده عمده لباس خدماتی بیمارستانی و لباس بیمار بستری آشنا شویم با ما همراه شوید.

فروش عمده لباس بیمارستانی اسپان باند

فاکتورهای مهم انتخاب لباس بیمار بستری

فاکتورهای مهم انتخاب لباس بیمار بستری در انتخاب لباس بیمار بستری نکات بسیاری حائز اهمیت است.

در ابتدا باید بگوییم که لباس بیمار خود می‌تواند منشاء تجمع انواع ویروس ها و باکتری ها باشد و مکان بسیار مناسب جهت رشد قارچ ها اگر و تنها اگر مناسب نباشد و به شیوه درستی بسته بندی و نگهداری نشود.

طبق قوانین برنامه چهارم توسعه در راستای ارتقاء کیفیت خدمات سلامت و همچنین عملکرد خدمات بالینی بهره‌وری حریم شخصی و کرامت انسانی به استناد مواد ۸۵ و ۸۸ قانون فوق الذکر مجموعه موازین و ضوابطی جهت پوشش بیماران و کارکنان موسسات پزشکی و سلامت وضع گردید.

طبق قوانین ذکر شده به طور کلی بیماران بستری چه زن و چه مرد باید پوششی متناسب با قوانین خوانده شده داشته باشند و این پوشش شامل خصوصیات خاصی است، از جمله بیمار بستری باید لباسی بپوشد که به شناسایی آسان و دریافت خدمات مطلوب درمانی او کمک کند همچنین لباس باید راحت بوده و آسایش کافی را برای فرد در مقام آورد در کنار این خصوصیات باید کرامت و حریم شخصی بیمار نیز حائز اهمیت قرار گیرد. این لباس باید تمامی شئونات پوشش بدن و الزامات کادر درمان را نیز در بر داشته باشد، یعنی متناسب برای اتاق عمل رادیولوژی و سایر اتاق ها بوده و این لباس را گان می نامند.

این بسیار حائز اهمیت است، که رنگ لباس بیمار متناسب با محیطی باشد که در آن قرار دارد برای مثال بیماران بخش عفونی و بیماران بخش روانی از رنگهای متناسب با بخش خود در لباس‌هایشان استفاده می کنند. جنس لباس بیماران باید مناسب باشد، نه سنگین بوده و نه بسیار سبک باشد؛ که از فرم خارج شود متناسب با جنسیت بیمار نیز رنگ هایی در نظر گرفته می‌شود، برای بیماران مونث می توان گفت روسری یا مقنعه، پیراهن بلند حداقل تا روی زانو و همچنین شلوار لحاظ می‌شود، برای بیماران مذکر نیز این لباس شامل پیراهن و شلوار است.

اما لباسی که از اسپان باند تهیه می شود و امروز بیشتر به صورت گان مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از بهترین پارچه ها جهت استفاده از زیرا سبک بوده و بر روی لباس اصلی پوشیده می شود، تا به عنوان یک حفاظ یکبار مصرف مورد استفاده قرار گیرد اسپان باند یکی از بهترین پارچه ها جهت استفاده در گان پایپوش بیمار و ماسک می باشد.

قیمت عمده لباس خدماتی بیمارستانی

قیمت عمده لباس خدماتی بیمارستانی قیمت عمده لباس خدماتی بیمارستانی در نزد ما بسیار اندک است، زیرا ما سود را در فروش به قیمت بالا نمی‌بینیم، بلکه سود ما از سلامت جامعه به دست می آید. ما همواره می‌کوشیم تا گامی ارزشمند در سلامت جامعه برداشته و یک تکه از پازل سلامتی جهان باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما