فروش شان بیمارستانی یکبار مصرف

فروش شان بیمارستانی یکبار مصرف، در ابعاد و همچنین انواع مختلفی به صورت عمده انجام می شود. باید گفت، شان استریل و غیر استریل را عرضه کننده با کیفیت بی نظیر ارائه می دهد که از بهترین پارچه ها دوخته شده اند. این البسه خاص، در رنگ های متفاوتی نیز عرضه می گردد که بیشتر در رنگ آبی و سبز ارائه می شوند. به هر حال، شان ساده بیمارستانی را مشتریان ارزان و راحت می توانند خریداری کنند.

فروش شان بیمارستانی یکبار مصرف

ابعاد انواع شان استریل

ابعاد انواع شان استریل شان نوعی لباس بیمارستانی به شمار می رود که مخصوص اتاق عمل است. البته ویژه بیمارانی می باشد که قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرند. بد نیست بدانید که به لباس مخصوص دکتران در این محیط، گان می گویند. اما از آنجایی که بیماران رده های سنی مختلف دارند، شاهد ابعاد انواع شان استریل در تنوع بالا می باشیم که عبارتند از:

  • در اندازه های 50*50
  • در اندازه های 80*80
  • در اندازه های 100*100

نوع سفارشی در سایزهای درخواستی نیز ارائه می شود. گفتنی است که بیشتر این محصولات از پارچه های خاصی مانند اسپان باند تولید می شوند. آنان انواع متفاوتی را دارا هستند. برای نمونه، شان مایو که جهت پوشاندن سینی و یا میز مایو به کار می رود. شان سوراخ دار که برای محل جراحی بدون پوشاندن است.

همچنین شان مخصوص پا که برای عمل های جراحی خاص، استفاده می شوند. در کل، این نوع کالا از نقطه نظر کیفی نیز می تواند متفاوت باشد. بهترین شان ‌ها استاندارد هستند و در عین حال، از سوی برترین تولیدی ها دوخته شده اند. بعضی از آنها حتی قابلیت چندین بار استریل را هم دارند که از ورود آلودگی به بدن بیمار، جلوگیری می کنند.

قیمت خرید شان ساده بیمارستانی

قیمت خرید شان ساده بیمارستانی مسئله قیمت خرید شان ساده بیمارستانی، یکی از موضوعاتی است که برای همه مشتریان مهم می باشد. اما نرخ های چنین البسه های خاص مراکز درمانی، گوناگون بوده که دلایل‌ آن متعدد است. برای مثال، نوع پارچه استفاده شده در دوخت کالا اهمیت ویژه ای دارد. چگونگی دوخت و استریل و غیر استریل بودن هم مسائل مهمی اند.

از این موارد که بگذریم، نحوه عرضه و تقاضا نیز خود تعیین کننده می باشند. از آنجایی که چنین محصولاتی ویژه بیمارستان ها است، عموماً مشتریان آن را عمده می خرند. این کار سبب می شود تا عرضه کننده با نرخ های پایین تری، شان را ارائه دهد.

در هر صورت، شما می توانید نرخ های جدیدی که مصوب شده را از این سایت به دست آورید. حتی انجام خرید هم انجام پذیر بوده که برای این منظور، محدودیت مکانی وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما