فروش انواع شان بیمارستانی اتاق عمل

شان بیمارستانی یک پوشاک ویژه بیماران است که در محیط های جراحی و اتاق های عمل بر تن آن ها می پوشانند. در این مقاله قصد داریم درباره فروش انواع شان بیمارستانی اتاق عمل و شان پرفوره استریل سخن به میان آوریم. همچنین به تفاوت شان با گان نیز اشاره خواهیم داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، لطفاً با ما همراه باشید. 

فروش انواع شان بیمارستانی اتاق عمل

تقاوت شان با گان بیمارستانی چیست؟

تقاوت شان با گان بیمارستانی چیست؟ شاید برخی از شما از خود بپرسید که شان و یا گان چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

ما قبل از بیان این اختلاف ها بر خود لازم می دانیم که به تعریف هر یک از این لوازم بیمارستانی بپردازیم، بنابراین کاربرد و تفاوت میان آن ها نیز به خودی خود برای شما آشکار می گردد. 

گان لباسی است که جراحان و کادر اتاق عمل و یا بخش جراحی برای انجام عمل ها آن را بر تن می نمایند، اما شان لباسی است که مریضی بر تن می کند که می خواهد تحت عمل جراحی قرار گیرد. 

این دو نوع لباس پزشکان و بیماران علاوه بر شکل ظاهر، در رنگ، نوع دوخت و جنس پارچه نیز ممکن است تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند تا قابل شناسایی گردند. 

البته شان ها از تنوع زیادی نیز برخوردارند که از آن دسته می توان به شان پوششی بیمار، شان مخصوص جراحی پا، شان های سوراخ دار یا پرفوره و شان ساده میز جراحی اشاره داشت. 

لباسی که بر تن بیماران در اتاق عمل پوشانده می شود بهتر است به رنگ های سبز و یا آبی باشد، زیرا این کار برای دید درست جراحان و تشخیص رنگ قرمز خون در طی مراحل عمل بسیار مفید واقع می شود. به همین دلیل است که از این دو رنگ در تهیه شان ها بهره می گیرند. 

از خصوصیات یک شان با کیفیت می توان به مواردی همچون کیفیت جنس و دوخت، توانایی حفاظت در برابر عوامل میکروبی و عفونت زا، تهویه درست و کافی و راحتی آن بر تن مریض می باشد. 

خرید شان پرفوره استریل

خرید شان پرفوره استریل شما می توانید شان پرفوره استریل یا همان شان سوراخ دار را از این مرکز عمده فروشی خریداری نمایید. 

خرید این محصول را به بازرگانان بزرگ این عرصه و صادرکنندگان پیشنهاد می نماییم. دلیل اصرار ما به سبب کیفیت خوب محصول و قیمت مناسب آن می باشد که از لحاظ اقتصادی برای تجار مقرون به صرفه است. 

برای آگاهی از قیمت عرضه عمده محصول، تضمین خرید و سایر خدمات این مجموعه با کادر فنی ما در تماس باشید تا شما را در این خصوص یاری نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما