فروش اسکراب پزشکی جراحی مردانه

اسکراب پزشکی مردانه با کیفیت پارچه ترکیه ای جهت جراحی و دندانپزشکی در سراسر بیمارستانهای کشور به قیمت عمده به فروش می رسد. همچنین انواع اسکراب مردانه و زنانه در رنگ بندی های مختلف قرمز و آبی دارای سه جیب در ناحیه پیراهن و یک جیب پشت شلوار آماده عرضه به مراکز درمانی می باشد.

فروش اسکراب پزشکی جراحی مردانه

بهترین ویژگی انواع اسکراب پزشکی

بهترین ویژگی انواع اسکراب پزشکی اسکراب انواع مختلفی دارد. در بیمارستانها معمولا پزشکان و پرستاران از لباس هایی که آستین آنها کوتاه است را به همراه شلوار می پوشند که اصطلاحا به اینگونه لباس ها اسکراب گفته می شود. این لباس ها می تواند در طرح و مدل های مختلفی تولید شود یا حتی جنس این لباس ها نیز متفاوت باشد. نمونه بارز آن اسکراب مردانه تترون می است. پرستاران و پزشکان از این اسکراب ها استقبال خوبی نمودند و طرفداران زیادی نیز دارد.
زیرا اسکراب ها دارای ویژگی های خاصی هستند. پوشیدن این اسکراب برای پزشکان و پرستاران به قدری راحت است که احساس خوبی نسبت به آن دارند. یکی از بهترین ویژگی اسکراب این است که آرام بخش است و در رنگ های مختلفی نیز موجود می باشد. زمانی که پزشکان و دندان پزشکان از اسکراب استفاده می کنند به بیمار نیز می توانند احساس آرامش بدهند.
اسکراب یک لباس فوق العاده مناسب با پارچه های مختلف تترون دوخته شده است. این لباس ها در انواع مختلف زنانه نیز موجود می باشد که دارای یک جیب مخصوص موبایل و از یک حلقه نگهدارنده برای کارت شناسایی استفاده شده است.

قیمت پخش اسکراب مردانه تترون

قیمت پخش اسکراب مردانه تترون پارچه به کار رفته در اسکراب معمولا متفاوت است. این پارچه ها می توانند از جنس تترون باشند یا هر گونه پارچه ترکیه ای که مناسب برای دوخت در نظر گرفته شده باشد. پارچه تترون دارای ویژگی خاصی است به همین دلیل در اسکراب پزشکی از این جنس استفاده شده است. اولین ویژگی اسکراب مردانه تترونی این است که این لباس بسیار مقاوم است و به مدت طولانی می توان از آن استفاده نمود. بنابراین از هر گونه اسراف جهت خرید لباس جلوگیری می کند. دومین ویژگی آن این است که قابلیت شسشو دارد.
ویژگی سوم آن این است که در فصل گرما این جنس از اسکراب گرمای اضافی تولید نمی کند و بسیار خنک است. تولیدی اسکراب پزشکی تمایل دارد بیشتر از جنس تترون در دوخت این لباس ها استفاده نماید. انوع اسکراب مردانه و زنانه تترون در سراسر کشور از این تولیدی پخش می گردد اما قیمت اسکراب بستگی به حجم سفارش دارد. این روزها به دلیل نوسانات بازار قیمت ها به صورت شناور عمل می کنند اما آنچه که می تواند بر قیمت پخش این لباس تاثیر گذار باشد مقدار سفارش می باشد. پخش عمده اسکراب مردانه سبب کاهش قیمت خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما