فروشنده کاور آستین نایلونی کشدار

فروشنده کاور آستین نایلونی، محصولات خود را در بسته بندی هایی کاملا استاندارد و با تعداد مشخص به بازار عرضه می نماید. فروشندگان این محصول، کاورهای ارائه شده را به دو صورت عمده و جزئی به فروش رسانده و از لحاظ کیفیت، آن ها را تضمین می نمایند. این فروشندگان ارسال رایگان محصول را تا محل مورد نظر مشتریان به عنوان یکی از خدمات پس از فروش و با هدف جلب نظر مشتری به خرید محصولات آن ها در نظر می گیرند. 

فروشنده کاور آستین نایلونی کشدار

انواع کاور آستین دو سر کشباف

انواع کاور آستین دو سر کشباف

کاور آستین کشدار نوعی آستین بلند یکبار مصرف است که از آن برای پوشش دادن دست ها از قسمت مچ دست تا قسمت هایی بالا تر از بازو مورد استفاده قرار می گیرد. 

کاور آستین دو سر کشباف بر اساس جنس به انواع مختلفی تقسیم می شوند. 

اولین گروه از این محصول شامل آستین هایی بلند از جنس نایلون می باشند. 

پلاستیک های استفاده شده در این نوع از آستین دو سر کشباف، پلاستیک های معمولی نبوده و نوع خاصی از پلاستیک هستند که بر اساس فناوری نانو و از مواد پلیمری ساخته شده و در برابر مایعات مختلف با میزان خاصیت های اسیدی یا قلیایی و حتی شیمیایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. 

این نوع آستین در برخورد با اشیاء نوک تیز به راحتی پاره نشده و از این طریق ضریب ایمنی استفاده از آن ها بسیار بالا است. 

نوع دیگری از آستین های دو سر کشباف از جنس اسپان باند یا همان پارچه های نبافته یا پارچه های بدون بافت تهیه می شوند. 

این نوع آستین، غیر قابل جذب بوده و راه نفوذ انواع مایعات از جمله مواد آزمایشگاهی، مواد ضد عفونی کننده سطوح و هر گونه مایعی که ممکن است به سمت بدن ترشح یا پرتاب شده و از این طریق برای بدن خطر آفرین باشد را می بندد. 

از جمله مزایای این محصول وجود کشباف در دو سمت مچ و بازو ها می باشد که کمک بسیاری در ثابت ماندن آستین ها و عدم جا به جایی آن ها در هنگام استفاده می نماید. 

قطر این کشباف ها به اندازه ای است که خون رسانی را با مشکل روبرو نکرده و از این نظر مشکلی جدی ایجاد نمی کند. 

خرید مستقیم کاور آستین نایلونی

خرید مستقیم کاور آستین نایلونی

متقاضیان می توانند با خرید مستقیم کاور های آستین نایلونی، این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه نمایند زیرا از این طریق هزینه های اضافی مانند هزینه های حمل و نقل و هزینه های واسطه گری بر قیمت محصول افزوده نشده و به این ترتیب هزینه کمتری بابت آن پرداخت می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما