فروشنده ملافه یکبار مصرف ضد آب

برای خیلی از ما پیش آمده که وقتی به مراکز درمانی مراجعه می کنیم و پزشک برای معاینه ما را به سمت تخت های مراکز درمانی  هدایت می کند یک حس نا خوشایندی از آن تخت ها و ملحفه ها داریم و احساس می کنیم که منبعی از آلودگی هستند.اما در واقع اینچنین نیست‌. در دنیای امروزه ملافه یکبار مصرف تمام این حس های نا خوشایند را از بین برده است.در بیمارستان ها و مراکز درمانی و حتی در هتل ها و مسافرخانه ها و قطارها هم از این نوع ملافه استفاده می شود.

فروشنده ملافه یکبار مصرف ضد آب

مزیت استفاده از ملافه بیمارستانی اسپان

مزیت استفاده از ملافه بیمارستانی اسپان جنس های مختلفی در بازار برای تهیه ملافه یکبار مصرف وجود دارد اما یکی از بهترین نوع آن جنس اسپان است.ملافه بیمارستانی اسپان از جمله ملافه های پر طرفدار است.پارچه اسپان هیچ تار و پودی ندارد و میتوان آن را در رنگ های مختلف در بازار تهیه کرد.از آن جایی که ملافه مستقیم با بدن افراد در تماس است باید جنس آن به گونه ای باشد که بدن فرد را دچار مشکل نکند.از دیگر ویژگی های ملافه اسپان سبک و نرم بودن آن هست و این که حجم کمی دارند. این ملافه یکبار مصرف را می توان از نوع ضد آب آن هم تهیه کرد.از ملافه های ضد آب در مکان های بسیاری حتی در منازل هم می توان استفاده کرد.از ویژگی های ملافه یکبار مصرف ضد آب که برتری خاصی به آن می دهد قدرت جذب بالای رطوبت است و به خوبی مانع نفوذ آب و رطوبت می شود.این ملافه را می توان در سایز های مختلف تهیه کرد.

ملافه یکبار مصرف از کجا بخریم؟

ملافه یکبار مصرف از کجا بخریم؟ از آن جهت بیمارستان ها و مراکز درمانی از ملافه های یکبار مصرف استفاده می کنند که اگر بخواهند از ملافه های عادی و قابل شستشو استفاده کنند باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند هزینه هایی مثل مواد شوینده،پول آب و همچنین نیروهای انسانی که برای این کار باید در نظر بگیرند.ملافه یکبار مصرف از این لحاظ برای مراکز درمانی مناسب است چون افراد مریض وقتی به این مراکز مراجعه می کنند ممکن است بیماری واگیر دار داشته باشند یا دچار خونریزی شده باشند که بعد از درمان براحتی و با صرفه جویی در وقت ملافه ها را تعویض کرد و تخت را برای بیماران بعدی آماده کرد. یکی از راه های خرید برای ملافه های بیمارستانی چه از نوع یکبار مصرف و چه از نوع اسپان آن می توانید به سایت www.medicalico.ir مراجعه کنید و از لیست قیمت ها و هر نوع اطلاعاتی که در مورد این ملافه ها لازم است بدانید آگاه شوید و اولین قدم را برای خرید این ملافه های پر مصرف و مقرون به صرفه بردارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما