فروشنده لباس گان سفید بیمارستانی

لباس سفید بیمارستانی که در انواع مختلف موجود می باشد، لازم است ویژگی های داشته باشد. در این بین لباس گان سفید بیمارستانی یکی از انواع محصول بوده که برای اتاق عمل و جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. فروشنده این لباس، گان های چند بار مصرف را از جنس های پنبه، ویسکوز، پلی استر و مخلوط آنها تولید کرده و روانه بازار می‌ کند با وجود این امر خریداران می توانند متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کنند.

فروشنده لباس گان سفید بیمارستانی

انواع روپوس سفید پرستاری ترگال

 انواع روپوس سفید پرستاری ترگال به طور کلی باید بدانید لباس کارکنان بیمارستان دارای انواع مختلفی بوده به طوری که برای هر شخصی که وظیفه ای در بیمارستان برعهده دارد لازم است لباس مختص به خود را بپوشد.
در اینجا روپوش سفید پرستاری یکی از انواع این لباس ها بوده که معمولاً از جنس ترگال است. این روپوش ها که در مدل های متنوع تولید می شود بسیار راحت و اندامی بوده و در سایز های متفاوت موجود می باشد.
در این بین یکی از انواع آن روپوش پرستاری سه جیب است که معمولاً جزو لباس های پر فروش به شمار می رود. استفاده از روپوش سفید پرستاری برای محیط های بهداشتی و آزمایشگاهی مناسب است.

از دیگر انواع روپوش سفید پرستاری می‌ توان به روپوش سفید زنانه زیپی دکمه فلزی اشاره نمود؛ این نوع محصول برای آن دسته از افرادی که زیپ را به دکمه ترجیح می دهند مناسب بوده و به راحتی باز و بسته می شود. زیپ این روپوش از جنس کروم بوده که مقاومت بالایی دارد. این نوع روپوش نیز دو جیب بزرگ و جادار داشته و دارای دو دکمه فلزی نیز بوده که بیشتر جنبه زیبایی دارد.

مدل دیگر این روپوش ها، روپوش سفید طرح پروانه آرشال است که می توان گفت جزو جدیدترین انواع محصول به شمار رفته و یکی از خاص ترین مدل های لباس پزشکی بیمارستانی است که طرح زیبا و جذابی دارد.

قیمت خرید لباس پزشکی بیمارستانی

قیمت خرید لباس پزشکی بیمارستانی با وجود این که لباس های پزشکی بیمارستانی در انواع مختلف و از جنس های متفاوت تولید می شود طبیعتا هنگامی که خریداران قصد تهیه این لباس ها را دارند با طیف متفاوتی از قیمت ها رو به رو می شوند.
در خصوص قیمت خرید لباس پزشکی می توان گفت بدون شک هر چه کیفیت این لباس ها بالاتر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. البته خریدارانی که به صورت عمده اقدام به سفارش محصول کنند می توانند بهترین لباس پزشکی را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

همچنین باید توجه داشته باشید که یکی از ارزان ترین انواع لباس پزشکی بیمارستانی لباس های یکبار مصرف است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما