فروشنده لباس پرستاری مردانه یقه دار

تقریبا می توان گفت تمامی کار ها دارای لباس های مخصوص به خود می باشند. این لباس ها با توجه به شغل مربوطه دارای رنگ و جنس مخصوص به خود می باشند. برای مثال می توان به لباس پرستاری مردانه و یا زنانه که بیشتر در محیط هایی مانند بیمارستان، داروخانه و یا مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کرد.

روپوش پرستاری صرف نظر از جنس و نوع پارچه استفاده شده معمولا دارای رنگ سفید می باشند. البته رنگ های آبی، سرمه ای و صورتی آن نیز در بازار موجود می باشد که رنگ صورتی بیشتر مخصوص خانم ها و پرسنل بخش کودکان می باشد.

فروشنده لباس پرستاری مردانه یقه دار

بلوز شلوار پرستاری سرمه ای

بلوز شلوار پرستاری سرمه ای لباس های پرستاری بیشتر همه به رنگ سفید و یا صورتی روشن بوند که با توجه به رنگ روشن آن ها می توان گفت تاثیر بهتری در روحیه بیماران داشتند. ولی با یک رنگ بودن لباس ها تفاوت بین پزشک، پرستار و پرسنل به خوبی مشخص نبود و یا تشخیص پرسنل بخش های مختلف به درستی امکان پذیر نبود. از این رو روپوش های پزشکی با رنگ های دیگر به بازار آمدند. 

لباس های پرستاری مردانه که معمولا یک ست بلوز و شلوار مردانه یقه دار می باشند، در رنگ سرمه ای و آبی نیز به بازار آمده اند که لباس پرستاری یقه دار با داشتن دو جیب بر روی بلوز و جنس پارچه ای مناسب و خنک بیشترین طرفدار را در بین پرستاران آقا دارد.

به غیر از پرسنل بیماران نیز از فرم مخصوص بیمارستان استفاده می کنند که بیشتر به رنگ آبی بوده و جنس پارچه ی با کیفیت و خنکی دارد. البته رنگ صورتی آن نیز موجود می باشد که بیشتر برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

لباس بیمارستانی مردانه نیز از یک بلوز به علاوه یک شلوار تشکیل شده که برای راحتی بیماران در سایز های مختلف عرضه می شود و بیماران می توانند آن را تهیه نمایند.

مرکز خرید لباس بیمارستانی مردانه

مرکز خرید لباس بیمارستانی مردانه شرکت های تولید کننده فرم های بیمارستانی در سراسر کشور نمایندگانی دارند که می توان به صورت عمده از آن ها خرید کرد. البته با توجه به راحتی بیماران و دسترسی راحتتر به لباس مورد نیاز خود، داروخانه های داخل بیمارستان ها نیز از این لباس ها در سایز های مختلف موجود داشته و در اختیار بیماران قرار می دهند.

شرکت های تولید کننده علاوه بر داشتن نمایندگی های بسیار در سطح استان ها، سایت های فروش اینترنتی خود را نیز دارند که می توان به راحتی لباس مورد نظر خود را از آن ها خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما