فروشنده لباس شلوار بیمارستانی بیمار

فروشنده لباس شلوار بیمارستانی بیمار توانسته با عرضه این نوع پوشاک در آمد خوبی را کسب کند. لباس شلوار بیمارستانی توسط بیماران، کارکنان پخش خدمات، جراحان و پرستاران استفاده می شود. از این نوع پوشاک ها به منظور رعایت بهداشت استفاده می شود. علاوه بر این با رنگ و مدل این نوع البسه ها می توانیم به نقش هر فردی در بیمارستان پی ببریم.

فروشنده لباس شلوار بیمارستانی بیمار

بهترین پیراهن شلوار خدماتی بیمارستانی

بهترین پیراهن شلوار خدماتی بیمارستانی بهترین پیراهن شلوار خدماتی بیمارستانی باید دارای ویژگی های زیر باشد: 

  • بهترین البسه های خدماتی باید مقاومت بالایی در مقابل مواد شوینده و آب ژوال داشته باشند. چون همان طور که همه شما می دانید این لباس ها باید هر روز شسته و تمیز شوند.
  • این نوع پوشاک ها به راحتی شسته می شوند و تمام عفونت های روی آن ها به راحتی از بین می روند.
  • این نوع البسه ها با شستن زیاد تغییر رنگ نمی دهند و رنگ آن تغییر نمی کند.
  • این نوع پوشاک ها از نظر کیفیت فوق العاده می باشند و طول عمر بالایی دارند.
  • این نوع پوشاک ها را می توان به راحتی استریل کرد.

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی بازار داغ و پر رونقی دارد. لباس یکبار مصرف بیمارستانی به دو گروه دسته بندی می شود:

  • لباس یکبار مصرف معمولی یا جداگانه: این نوع البسه ها دارای پیراهن، شلوار و کلاه می باشند که کاملا به صورت جداگانه هستند. از این نمونه پوشاک ها در بخش های مختلفی درمانی مانند ام آر آی، آندوسکوپی، آی سی یو و…. استفاده می شود.
  • لباس یکبار مصرف سرهمی: این نمونه البسه ها همان طور که نامشان مشخص می کنند به صورت سرهمی می باشند. یعنی پیراهن، شلوار و کلاه آن ها به هم چسبیده می باشند. از این نمونه ها در موقعی که پرستار یا پزشک با بیماران تنفسی و ویروسی خطر ناک مانند کرونا تماس مستقیم دارند استفاده می کنند. طراحی و دوخت این نوع البسه ها به صورتی می باشد که هیچ گونه آلودگی وارد بدن نمی شود. علاوه بر این می توانند از آلوده شدن لباس های زیری که زیر آن ها پوشیده شده اند هم محافظت کنند.

لباس های یکبار مصرف معمولا به صورت دوخته شده تولید نمی شوند و برای تولید آن ها پارچه های آن ها را با دستگاه های مخصوصی به هم می چسباند. به خاطر همین باید بعد از استفاده آن ها را دور بریزیم چون امکان استفاده دوباره از آن ها وجود ندارد. با این حال این نوع پوشاک ها بسیار مستحکم و مقاومت می باشند و تا زمانی که پوشیده شده اند پاره نمی شوند.






دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما