فروشنده لباس بیمارستانی پسرانه طرح دار

بسیاری از تولیدی های کشور به دوخت انواع لباس بیمارستانی از جمله لباس بیمارستانی پسرانه مشغولند و پس از دوخت در مراکز درمانی و بیمارستان ها پخش می کنند.

فروشندگان این نوع لباس ها، از طریق سایت های اینترنتی و فروش آنلاین این محصولات را به صورت کاملا استریل و بسته بندی شده عرضه می کنند.

فروشنده لباس بیمارستانی پسرانه طرح دار

بهترین جنس لباس بیمارستانی پسرانه

 بهترین جنس لباس بیمارستانی پسرانه بیمارستان ها به دلیل رفت و آمد عموم مردم، مکانی است که ممکن است سبب پخش ویروس و میکروب ها شود به همین دلیل بیماران لباس های مخصوصی می پوشند که جنس پارچه آن ها مقاوم در برابر شستشو و مواد ضد عفونی کننده یا به صورت یکبار مصرف هستند.

لباس بیمارستانی پسرانه به رنگ های آبی آسمانی و سبز مغز پسته ای وجود دارد البته گاهی به رنگ های دیگر نیز تولید می شود که مناسب سنین ۶ تا ۱۲ سال می باشد. جنس پارچه آن از تترون درجه یک است که شامل یک پیراهن و شلوار راحتی است. این لباس ها کاملا استریلیزه و اتو شده هستند و درون کاور قرار دارند.

لباس بیمارستانی به صورت طرح دار نیز دوخته می شوند. لباس پسرانه طرح دار، از جنس ویسکوز و دارای الیاف با کیفیتی هستند که طرح های مختلفی دارند و مناسب سن کودکان می باشند. پارچه ویسکوز از بهترین نوع پارچه برای لباس های بیمارستانی می باشد.

این لباس ها بسیار راحت بوده و دارای پارچه لطیف و ضد حساسیت هستند و در مقابل مواد ضدعفونی کننده مقاومت خوبی دارند.

یکی از لباس های مهم در همه بیمارستان ها، لباس بیمارستانی نوزادی است که بیشترین استفاده از آن در بخش نوزادان است. این لباس ها از جنس پنبه ای  یا نخی هستند؛ زیرا پوست نرم و لطیف نوزاد آسیب نبیند و دچار حساسیت نشود.

لباس های بیمارستانی نوزادی دارای طرح های مختلفی هستند و رنگ آن با توجه به جنسیت نوزاد متفاوت است. این نوع لباس ها بسیار راحت و ضد حساسیت می باشند و عاری از هرگونه تزئینات و دکمه است.

قیمت عرضه لباس بیمارستانی نوزادی

قیمت عرضه لباس بیمارستانی نوزادی قیمت لباس بیمارستانی مخصوص نوزادان با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت روز به روز مواد اولیه، متغیر است.

تولیدی های دوخت این لباس ها در تعیین قیمت نقش مهمی دارند و با توجه به اینکه از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های مدرن استفاده می شود، قیمت گذاری می شوند و قابل ارائه به همگان می باشند.

مراکز فروش اینترنتی با قیمت بسیار مناسبی این لباس ها را به صورت عمده برای بیمارستان ها ارسال می کنند که به دلیل نبود واسطه قیمت بسیار پایین تری نسبت به مراکز فروش دیگر دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما