فروشنده عمده گان اسپان باند آستین کشباف

گان اسپان باند آستین کشباف و کشی با گرماژهای مختلف 38 و 50 گرم به صورت عمده با قیمت مناسب آماده پخش و توزیع به سراسر کشور می باشد. گان اسپان باند از تنوع زیادی برخوردار است .یکی از ویژگی فروشنده گان اسپان باند داشتن اطلاعات لازم و راهنمایی مشتریان جهت خرید این محصول می باشد.  

فروشنده عمده گان اسپان باند آستین کشباف

معرفی گرماژهای متنوع گان جراحی

معرفی گرماژهای متنوع گان جراحی لباسی که پزشکان در اتاق عمل از آن استفاده می کنند گان جراحی گفته می شود. به زبان ساده تر همان لباس جراحی است که پزشکان آن را می پوشند. اما فرق آن با لباس های دیگر این است که کاملا استریل شده می باشد. گان جراحی لباس های یکبار مصرف می باشد. آیا می دانید این لباس ها چگونه استریل می شوند؟ یکی از شیوه های استریل این گان ها از طریق اشعه گاما می باشد. منظور از گرماژ همان واحد اندازه گیری لباس می باشد. گان جراحی از پارچه های مختلف در عرض های 100 سانتی در گرماژهای مختلف تولید می شود. این گرماژها به صورت های مختلف می باشد: گرماژ 25 گرم، 30 گرم،60 گرم و همین طور 90 گرم از گان های جراحی می باشند. بنابراین انواع مختلفی از گرماژهای گان جراحی در رنگها و سایزهای مختلف وجود دارد. گان اسپان باند 100 سانتی و گان آستین کشباف از گان های معروف هستند. گان جراحی دارای ویژگی خاصی است. از مهمترین ویژگی آن وزن سبک این لباس است. از دیگر ویژگی گان جراحی این است که تار و پودی در آنها دیده نمی شود و این امر سبب می شود تا از تجمع میکروب جلوگیری شود.

مرکز خرید گان اسپان باند 100 سانتی

مرکز خرید گان اسپان باند 100 سانتی اسپان باند ها در عرض های مختلف تولید می شود. متراژهای این باندها 100 و 120 و همچنین 160 سانتی می باشد. پارچه های بیمارستانی انواع مختلف دارد که معروف ترین آن اسپاند باند می باشد. این پارچه دارای ویژگی های زیادی است و در بین مردم به عنوان پارچه یکبار مصرف که از لایه های سوزنی تشکیل شده است معروف می باشد. اسپان باند دارای کاربردهای مختلف است اما مهمترین آن در مصارف پزشکی است. این گان ها به قدری راحت سبک و راحت هستند که استفاده از آن برای پزشکان بسیار دلچسب است. یکی از پر کاربردترین متراژ پارچه های بیمارستانی، اسپان باند 100 سانتی متری می باشد که وزن آن تقریبا 16 گرم است. از پارچه اسپان باند برای لباس بیمار، لباس جراحی و همچنین زیر اندازهای بهداشتی استفاده زیادی می شود. اسپان باند 100 سانتی متری در رنگ های سفید، آبی و صورتی موجود می باشد. این شرکت به عنوان یکی از مراکز خرید اسپان باند آمادگی خود را جهت عرضه انواع گان جراحی و پزشکی اعلام می دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما