فروشنده ست ملافه یکبارمصرف اسپان

فروشنده ست ملافه یکبار مصرف اقدام به راه اندازی سایت فروش این محصول به صورت آنلاین نموده است تا بتواند این کالا را به صورت غیر حضوری به فروش رسانده و مشتریان بسیاری را از سراسر کشور به سمت خود جذب کند. این فروشنده به دلیل اینکه کار فروش ملافه یکبار مصرف  اسپان را به صورت گسترده در تمام کشور انجام می‌دهد، توانسته به موفقیت بسیار بالایی در این زمینه دست پیدا کند.

فروشنده ست ملافه یکبارمصرف اسپان

ست ملافه بیمارستانی چند تکه دارد؟

ست ملافه بیمارستانی چند تکه دارد؟ ست ملافه بیمارستانی در تعداد تکه های متفاوتی در بازار وجود دارد که از 2 تکه شروع می‌شود و به ۸ تا ۱۰ تکه نیز می‌رسد. تعداد تکه های این ست ها بسته به بخش مورد استفاده متفاوت می شود.

مثلاً در بخش عمومی معمولاً از ملافه های 2 تکه استفاده می شود. ولی در بخش های زنان، عفونی و غیره از ملافه‌های با تعداد تکه های بیشتری استفاده می گردد.

نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که جنس مورد استفاده برای هر یک از این روتختی ها باید به نوعی باشد که کاملا ضد حساسیت و آلرژی باشند. علاوه بر این، این ملافه ها باید ضد لک باشند تا نیازی به تعویض مجدد آنها پس از هربار لک ‌شدن نباشد.

البته امروزه استفاده از ملافه های یک بار مصرف به‌دلیل مزایای فراوانی که دارند بیشتر شده است. ولی هنوز هم برخی بیمارستان‌ها به دلیل ویژگی‌های مثبت روتختی های پارچه ای ترجیح می دهند که از این روتختی ها استفاده نمایند.

ملافه های پارچه ای دارای ویژگی های مثبت زیر میباشند:

  • مقاومت بالا در مقابل شستشو
  • دوام بسیار زیاد در برابر پارگی
  • لطافت و نرمی

عموما از پارچه های تترون و ترگال برای درست کردن این ملافه‌ها استفاده می‌شود. ملافه های یکبار مصرف بیمارستانی نیز در تعداد تکه های مختلفی به بازار عرضه شده است. از جمله مزایای این ملافه ها می توان به این نکته اشاره نمود که این ملافه‌ها نیازی به اتوکشی و شستشو ندارند و از نظر بهداشتی بسیار قابل اطمینان می باشند.

مرکز خرید ملافه ضد آب بیمارستانی

مرکز خرید ملافه ضد آب بیمارستانی مرکز خرید ملافه ضد آب بیمارستانی، با ارائه انواع مختلفی از این کالا در ابعاد و جنس و تعداد تکه گوناگون، توانسته نیاز بازار را تامین کند. در این مرکز خرید انواع مختلف منسوجات و پارچه های مورد نیاز بیمارستان موجود میباشد و مشتریان به تناسب نیاز خود می‌توانند از کالاهای این مرکز خرید سفارش خود را انجام دهند.

علاوه بر این در این مراکز خرید علاوه بر انواع مختلف ملافه ضد آب یکبار مصرف و پارچه ای وجود دارد و خریداران می‌توانند نوعی را که با نیازشان سازگارتر است را انتخاب و خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما