فروشنده البسه یکبار مصرف بیمارستانی مردانه

لباس یکبار مصرف بیمارستانی در انواع مختلف گان و شان، پیراهن و شلوار و … وجود دارد. این لباس ها در سایزها و رنگ های مختلف تولید می شوند. یکی از انواع این لباس ها، البسه یکبار مصرف اتاق عمل می باشد. فروشنده البسه یکبار مصرف بیمارستانی مردانه این محصول را با کیفیت درجه یک و تولید شده از مواد اولیه ی مرغوب، به صورت غیر حضوری به بازار عرضه می کند. این لباس ها را می توانید به صورت عمده با نازلترین قیمت تهیه و خریداری کنید. فروشنده البسه یکبار مصرف بیمارستانی مردانه

انواع شان یکبار مصرف بیمارستانی

انواع شان یکبار مصرف بیمارستانی شان پارچه ایست بدون بافت که یکبار مصرف بوده و برای عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه به طور معمول استریل شده می باشد و از جنس اسپاند باند و یا اسپاند لیس است.

انواع شان یکبار مصرف وجود دارد. شان ساده نوعی پارچه ییکبار مصرف استریل شده می باشد که روی میز جراحی قرار گرفته و آن را می پوشاند و لوازم جراحی روی آن قرار می گیرد و یا برای پوشاندن بدن بیمار از آن استفاده می شود. 

شان مایویی نیز نوع دیگر می باشد که میز مایویی را می پوشاند. شان دیگری وجود دارد که برای عمل جراحی پا، مقعد و باسن استفاده می شود. 

مدل دیگر از شان وجود دارد که تنها یک سوراخ در وسط آن قرار دارد و فقط قسمتی از بدن که قرار است جراحی شود بیرون قرار می گیرد. هر کدام از شان هایی که گفته شد با توجه به نوع کاربردی که دارند دوخته و یا برش داده می شوند و عمدتا یک بار مصرف هستند.

عرضه مستقیم البسه اسپان باند مردانه

عرضه مستقیم البسه اسپان باند مردانه البسه بیمارستانی مردانه در سایزهای گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. عرضه مستقیم البسه اسپان باند مردانه توسط برترین و بزرگترین تولید کننده ی این محصول انجام شده و به صورت غیرحضوری و آنلاین به فروش می رسد. 

البسه اسپان باند زنانه نیز با طراحی و دوخت متفاوت وجود دارد. سایزهای متنوع این لباس ها تولید می شوند. برای تهیه و خرید عمده ی این محصول با کیفیت بالا و قیمت ویژه می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق همین سایت اینترنتی ثبت کنید.

با این روش در واقع شما خرید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده ی اصلی و معتبر انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی زیر قیمت بازار تهیه و خریداری می کنید. امکان ارسال این لباس ها به اقصی نقاط کشور وجود دارد و در کوتاهترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل داده می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما