فروشنده البسه بیمارستانی بیمار در تبریز

البسه بیمارستانی یکی از پر مصرف ترین و مورد نیازترین وسایل بیمارستانی به شمار می رود که در بهداشت و پاکیزگی بیمارستان نقش ببسیار مهمی ایفا می کند. البسه بیمارستانی تبریز با در نظر گرفتن فاکتور ها بسیار نرم و با کیفیت می باشد و در انواعی از طرح و رنگ تولید می شود. فروشنده البسه بیمارستانی بیمار تبریز این محصول را با قیمت مناسب و ارزان و در عین حال با کیفیت روزانه به بیمارستان های تبریز ارسال می کند.

فروشنده البسه بیمارستانی بیمار در تبریز

تقسیم بندی انواع البسه کادر بیمارستانی

تقسیم بندی انواع البسه کادر بیمارستانی لباس های بیمارستانی به چند دسته تقسیم می شوند که شامل لباس پزشک، پرستار، پرسنل و بیمار می باشد که جز پر مصرف ترین البسه ها می باشند انواعی دیگر لباس ها همانند لباس بارداری و لباس های مخصوص اتاق عمل که یکبار مصرف و چند بار مصرف می باشند تولید می شود.

لباس کارکنان و پرسنل های بیمارستان رنگ بندی های متنوعی دارد و در سایز های کوچک و بزرگ برای خانم ها و آقایان طراحی و تولید می شود. از دیگر مشخصات البسه بیمارستانی بیمار می توان به راحتی آن اشاره کرد که بیمار در آن احساس خوشایندی دارد و ضد حساسیت و خارش می باشد و مشکلی را برای بیمار به وجود نمی آورد. این البسه ها از ورود آلودگی به بدن بیمار جلوگیری می کنند.

تقسیم بندی انواع البسه کادر بیمارستانی کار بسیار راحتی می باشد و شما می توانید بر حسب رنگ لباس ها شغل ها را در بیمارستان از یک دیگر تفکیک کنید. شما حتما می دانید که لباس استریل بیمارستانی مخصوص اتاق عمل می باشد و فرقی بین این لباس ها با غیر استریل کاملا مشخص می باشد. لباس های اتاق عمل معمولا به رنگ سبز، آبی کمرنگ و خاکستری می باشد.

لباس خدمه بیمارستان معمولا به رنگ قهوه ای روشن می باشد و از فاکتور های مهم آن آنتی باکتریال بودن آن است تا با مواجه با انواع آلودگی فرد را در برابر میکروب محافظت کند. این لباس ها به دلیل تماس طولانی با پوست جنس بسیار لطیف و نرمی دارند. 

مرکز پخش لباس استریل در تبریز

مرکز پخش لباس استریل در تبریز بزرگ ترین مرکز پخش لباس استریل تبریز روزانه از انواعی از البسه ها را به بیمارستان های متقاضی با بالا ترین کیفیت ارسال می کند. متقاضیان از لباس های بیمارستانی به صورت عمده خریداری می کنند.

مرکز تولید و پخش لباس استریل تبریز علاوه بر کیفیت و جنس ایده آل قیمت بسیار مناسبی دارد و شما می توانید با اطمینان خاطر کامل آن ها را خریداری کنید و تولید کنندگان ما همیشه سعی در خدمت رسانی و رضایت مندی مشتریان خود را داشته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما