فروشنده البسه بیمارستانی اسپان باند اصفهان

پارچه های بیمارستان بر اساس استفاده از آن انواع گوناگونی دارد . از جمله : البسه آزمایشگاه ، بیمارستان ها ، اتاق عمل ، داروخانه ها و مطب ها . البسه بیمارستانی جنس های مختلفی دارند  از جمله اسپان  باند یکی از بهترین جنس پارچه بیمارستانی می باشد . 

انواع پارچه های استفاده در بیمارستان می توان به جنس اسپان باند ، تترون ، فلامنت اشاره کرد . فروشنده البسه بیمارستانی اصفهان بزرگترین کارخانه را دارا می باشد .

فروشنده البسه بیمارستانی اسپان باند اصفهان

بهترین جنس البسه بیمارستانی نوزاد

بهترین جنس البسه بیمارستانی نوزاد پارچه ی بیمارستانی و مراکز درمانی  اهمیت زیادی در سلامت افراد دارد پارچه باید استرلیزه در مقابل ویروس و میکروب ها باشد جنس پارچه باید بسیار مقاوم و محکم باشد تا در شستشوی زیاد آسیب نبیند . علاوه بر کیفیت ، پارچه باید جوری باشد تا دچار حساسیت نشود و سبک باشد تا بیمار احساس راحتی کند .

از دیگر لباس های بیمارستان لباس کادر پزشکی و اتاق عمل می باشد که برای اتاق عمل لباس یکبار مصرف می باشد که دارای رنگ های سبز و آبی است لباس پزشکان از جنس تترون می باشد که لطافت و وزن کمی دارد .

از پارچه اسپان باند استفاده زیادی می شود انجام داد . چون پارچه خاصیت این را دارد که هم  آب را دفع می کند و هم آب را جذب می کند و در البسه بیمارستان بسیار کارایی دارد .

مصرف پارچه در بیمارستان : 1 – به خاطر ورود باکتریال که از ورود ویروس و باکتری به داخل پارچه جلوگیری می کند و از انتقال آن به دیگر بیماران جلوگیری می کند .  2- اسپان باند  ضد اشعه خورشید است و یعنی مقاومت زیادی دارد و صرفه جویی در قیمت نیز می شود .

3- البسه بیمارستانی نوزاد : نرمی و  لطافت باعث می شود این پارچه موجب حساسیت و کهیر نشود . و مناسب نوزادان و افراد مختلف که بیماری پوستی دارند می توانند از این پارچه برای بالشت و لباس و پوش رختخواب  استفاده کنند

البسه مریض اسپان باند : این نوع لباس باید از جنس لطیف و رنگی ملایم و البته آب گریز باید باشد تا بیمارانی که  خونریزی دارند به راحتی پارچه تمیز شود و پارچه مانع ورود باکتری به بدن بیمار شود .

خرید البسه پرسنلی بیمارستان در اصفهان

خرید البسه پرسنلی بیمارستان در اصفهان خرید البسه پرسنلی بیمارستان در اصفهان وجود دارد  این لباس ها کیفیت و مقاومت زیادی دارند . البسه پرسنلی اصفهانی بسیار مرغوب هستند . به تازگی نساجی البسه اسپان باند اصفهان فروشگاه و مراکز اینترنتی بوجود آورده است .

 شما می توانید با رفتن به این سایت ها و دیدن البسه نوزادی ، البسه پرسنلی ، البسه مریض ، البسه کادر بیمارستان و اتاق عمل و مقایسه ی آن با جنس های دیگر و تفاوت قیمت و نبودن واسطه خرید کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما