عرضه گان جراحی ضد آب آستین لمینت

گان جراحی ضد آب : گان جراحی ضد آب روپوشی برای جراحی بیمارستان ها یا کلینیک ها است که پشت آن ها باز است و در سایز های مناسبی دوخته می شود.این گان ها بسیار راحت و سبک است.

گان های جراحی ضد اب در بیمارستان ها مانع ورود آلودگی و عفونت های بیمارستان می شود و این خصوصیت گان باعث سلامتی بیماران و پزشکان می شود.

عرضه گان جراحی ضد آب آستین لمینت

مزیت استفاده انواع گان ضد آب

مزیت استفاده انواع گان ضد آب انواع گان ضد آب : گان های ضد آب انواع مختلفی دارد; برای نمونه :

– گان در اتاق عمل برای بیمار 

– گان در اتاق عمل برای پزشکان و پرستاران

رنگ گان های اتاق عمل معمولا سبز و آبی کمرنگ است زیرا این رنگ ها چشم را کمتر خسته می کند.

جنس گان ها معمولا از پنبه است .

مزیت استفاده  از انواع گان ضد آب :

گان ها باید بسیار راحت باشد و همچنین در برابر مواد شوینده ی قوی مقاومت زیاد تری داشته باشند زیرا روپوش های چند بار مصرف قیمت بهتری دارند. 

نکته :

 گان های چند بار مصرف باید ضد آب ژاول باشند به دلیل اینکه برای شستن گان های چند بار مصرف از ماده ای استفاده می کنند که رنگ بر است و کیفیت جنسی گان را پایین می اورد.

خرید مستقیم گان جراحی آستین کشباف

خرید مستقیم گان جراحی آستین کشباف گان جراحی لمینت : به گان های جراحی ضد آب گان های لمینت می گویند زیرا در تولید این گان ها از ماده ای به نام لمینت استفاده شده است;  که مانع ورود آلودگی به بدن بیمار یا پزشک می شود و همچنین این ماده در آب هایی با مواد شوینده ی زیاد مقاومت زیادی دارند.

این گان از نظر بهداشتی بسیار پاکیزه است و همچنین از لحاظ قیمت به صرفه می باشد.

در آستین های گان های جراحی لمینت از کش استفاده شده است .

گان های جراحی آستین لمینت از پارچه ای با جنس بسیار مرغوب تولید شده است که سایز های گوناگونی دارد الیاف تولید کننده ی گان ، الیافی طبیعی هستند.

افراد می توانند بدون هیچ حس بدی از این گان استفاده کنند.

 عرضه ی گان جراحی آستین لمینت :

به دو روش می توان گان جراحی آستین لمینت را تهیه کرد :

– اینترنتی 

– حضوری 

برای خرید اینترنتی می توان به فروشگاه های اینترنتی  مراجعه کرد و قیمت ها و مدل های گان های جراحی آستین کشباف را دید و از قیمت ها اطلاع یافت و در صورت تمایل گان مورد نیاز خود را تهیه کرد.

برای خرید حضوری گان ها باید به فروشگاه هایی که وسایل بیمارستانی و درمانی را می فروشند مراجعه کرد و گان مورد نیاز خود را تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما