عرضه کنندگان کاور آستین ساده 50 عددی

یکی از محصولات مهم و پرکاربرد که در گروه تجهیزات بهداشتی جای گرفته و منجر به مصون ماندن لباس های مختلف در حین کار خواهد شد، کاور آستین است که از قابلیت پوشانندگی بسیار خوب برخوردار بوده و مانع از نفوذ آلودگی به لباس خواهد شد. حال امکان عرضه انواع کاور از جمله کاور آستین ساده 50 عددی از سوی برترین عرضه کننده این محصول میسر گشته و می توانید آن را سفارش دهید.

عرضه کنندگان کاور آستین ساده 50 عددی

کاور آستین ساده قابل شستشو چه مشخصاتی دارد؟

کاور آستین ساده قابل شستشو چه مشخصاتی دارد؟ کاور آستین از محصولات کاربردی و مفیدی است که روی آستین اصلی لباس قرار گرفته و مانند یک عایق مناسب برای آن عمل خواهد کرد، این کاور نه تنها با پوشانندگی آستین، به افزایش تمیزی آن کمک می کند، بلکه جلوی ورود آلودگی را هم گرفته و از هر لحاظ دارای کارایی های موثری است.

همچنین باید بگوییم اگرچه کاور آستین؛ بیشتر در بیمارستان ها و مراکز درمانی، مورد توجه می باشد؛ اما امروزه افراد دیگر همچون آرایشگران و یا حتی صنایع بهداشتی هم از این محصول به وفور بهره می برند، اما یکی از سوالاتی که راجع به آن بوجود آمده و نیاز است پاسخ دهیم، این است که کاور آستین قابل شستشو دارای چه مشخصاتی است؟ در ادامه به این موضوع اشاره کرده ایم:

  • این کاور از بافت نرم و انعطاف پذیر برخوردار بوده و از جنس پارچه اسپان باند می باشد.
  • میزان گرماژ این آستین برابر با 17 بوده و بنابراین به خوبی جلوی نفوذ انواع آلودگی ریز و درشت را خواهد گرفت.
  • امکان شستشوی آن به راحتی وجود داشته و می توان آن را برای چند بار هم استفاده نمود.
  • در بسته بندی های مختلف جای گرفته که رایج ترین آن کاور آستین ساده 50 عددی می باشد.

مراکز خرید کاور آستین ساده 50 عددی

مراکز خرید کاور آستین ساده 50 عددی یکی از عواملی که باعث بروز بیماری در افراد مختلف شده و سیستم دفاعی شان را مورد هدف قرار می دهد، آلودگی موجود در محیط می باشد که با نفوذ به بدن، زمینه ساز امراض مختلف خواهد شد، حال سوال اینجاست که برای محفوظ ماندن از این اتفاق چه باید کرد؟ جواب راحت است، با استفاده از محصولات مراقبتی ساده همچون کاور آستین هم می توان جلوی نفوذ آلودگی به لباس و در نتیجه جلوی بروز بیماری را گرفت.

حال با توجه به اهمیت و کاربرد روزافزون این محصول در بخش های مختلف درمانی، زیبایی و بهداشتی، با افزایش عرضه در بازار روبرو شده و در نتیجه می توانید با مراجعه به برترین مراکز خرید کاور آستین، خیلی راحت به این محصول دسترسی پیدا کرده و آن را در بسته بندی های مختلف مانند کاور آستین ساده 50 عددی همراه با بهداشت و کیفیت بالا سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما