عرضه مستقیم کلاه بیمار کشدار آکاردئونی

رعایت بهداشت در مراکز درمانی و بیمارستان ها امری ضروری است. به همین دلیل امروزه انواع لباس بیمار شامل پیراهن، شلوار، کلاه و ….  به صورت بهداشتی و یکبار مصرف تولید می شود که در پیشگیری از انتقال انواع آلودگی بسیار مؤثر است. این کلاه دارای جنس نرم و لطیفی بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. عرضه مستقیم کلاه بیمار کشدار اکاردئونی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مطلوب توسط همین شرکت انجام می شود.

عرضه مستقیم کلاه بیمار کشدار آکاردئونی

موارد مصرف کلاه بیمار سفید

موارد مصرف کلاه بیمار سفید موارد مصرف کلاه بیمار سفید چیست؟ کلاه بیمار در رنگ های متنوعی وجود دارد و یکی از پر مصرف ترین انواع آن کلاه سفید می باشد. از این کلاه در بخش های جراحی و هنگامی که به عمل جراحی بر روی سر مورد نیاز باشد، استفاده می کنند. رنگ سفید به راحتی انواع آلودگی و لکه ها را نشان می دهد و در صورت کثیفی می توان سریعا نسبت به تعویض آن اقدام نمود همچنین از ریزش مو به اطراف نیز جلوگیری می کند.
کلاه های یک بار مصرف سفید معمولا از جنس اسپان باند بوده که هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کنند و بسیار سبک بوده و از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشند. برای اینکه راحت تر روی سر بیمار قرار گیرد، دور آن از کش استفاده می کنند تا در جای خود ثابت بماند. کلاه بیمار آکاردئونی در رنگ های متنوع آبی، سبز، صورتی و سفید طراحی و تولید می شود.

قیمت فروش کلاه کشدار یکبار مصرف

قیمت فروش کلاه کشدار یکبار مصرف آیا می دانید قیمت فروش کلاه کشدار یکبار مصرف به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت انواع کلاه در شرکت های تولید کننده تعیین و مشخص می شود. همان طور که می دانید موارد مختلفی از جمله هزینه های تولید این محصول و نوع متریال استفاده شده در تهیه آن بر قیمت مؤثر هستند همچنین کیفیت، نوع دوخت، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، سایز و اندازه، نحوه تولید، نوع کاربرد، حجم و میزان خرید، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

قیمت فروش عمده این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر قیمت جزیی آن است و این نوع معامله برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته، چرا که فروشنده در حجم بالا و در مدت زمان کوتاه محصول خود را به فروش می رساند و خریدار نیز با هزینه کمتری این محصول را تهیه می کند. کلاه کشدار یکبار مصرف علاوه بر بیمارستان ها در بسیاری از مراکز از جمله رستوران ها، قنادی ها و آرایشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما