عرضه لباس پارچه ای بیماران بیمارستانی

سلامت و بهداشت بیماران مهم ترین نکته ای است که در هنگام بستری و مراقبت باید به آن توجه شود و برای این کار انتخاب یک لباس مناسب برای بیمار از اهمیت بالایی دارد.

لباس بیماران بیمارستانی بهتر است که از نوع پارچه ای باشد تا هم از نظر ظاهری زیبا باشد و هم بیمار احساس راحتی با آن داشته باشد.

شما می توانید برای خرید این محصول به این سایت که به عرضه لباس پارچه ای بیماران بیمارستانی می پردازد مراجعه کنید.

عرضه لباس پارچه ای بیماران بیمارستانی

انواع گان بیماران چه مشخصاتی دارند؟

انواع گان بیماران چه مشخصاتی دارند؟ در پاسخ به این سوال که انواع گان بیماران چه مشخصاتی دارند می توانیم به موارد و ویژگی های زیر اشاره داشته باشیم:

  1. گان بیماران از بهترین پارچه ها و الیاف تهیه و دوخته می شوند و به دو صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف در بازار به فروش می رسند.
  2. گان ها در انواع رنگ بندی های مختلف تولید می شوند که رنگ سبز و آبی جزو پرمصرف ترین گان ها به شمار می روند و معمولا گان بیماران قسمت ها و بخش های مختلف مانند زنان و زایمان یا کودکان و … با یکدیگر متفاوت می باشد.
  3. در بسته بندی های چند تکه ای که شامل ساق دست، پیش بند یا روپوش، شلوار یا ساق پای کش دار، کلاه کش دار و محافظ کفش کش دار می باشند.
  4. بعضی از گان های بیماران ضد آب است که مخصوص بیماران خاص می باشد و یا برای رفتن افراد به داخل اتاق عمل استفاده می شود.
  5. گان های چند بار مصرف قابلیت شستشوی فوق العاده راحت و سریعی دارند و با مواد شوینده به راحتی استریل و ضد عفونی می شوند.

قیمت خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف

قیمت خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف قیمت خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف به عوامل و ویژگی های مختلفی مانند موارد و ویژگی های زیر بستگی دارد و معمولا رنج قیمت های آن هم با هم متفاوت است:

  1. نوع الیاف و پارچه ای که از آن برای دوخت و تولید گان استفاده می شود.
  2. در جه ی کیفیت و مرغوبیت گان و پارچه ی آن
  3. ضد آب بودن یا نبودن آن
  4. نوع برند و مارک تولیدی گان
  5. اندازه و سایز گان خریداری شده
  6. اینکه یک تکه و یا چند تکه باشد.
  7. دارای آرم استاندارد و نشان بهداشت باشد.

به طور کلی قیمت خرید این لباس یکبار مصرف نسبت به سایر لباس هایی که با جنس های مختلف برای بیماران در نظر گرفته می شود ارزان تر و به صرفه تر است علاوه بر اینکه بهداشتی تر نیز می باشد.

امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای تهیه و خرید این محصول بر میزان تولید این لباس و نیز بر تعداد تولید کنندگان گان یکبار مصرف روز به روز افزوده می شود تا بتوانند پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما