سفارش لباس گان یکبار مصرف بیمارستانی

بیشترین کاربرد لباس گان بیمارستانی در اتاق عمل می باشد که نمونه های یکبار مصرف آن به دلیل رعایت اصول بهداشتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در رنگهای سبز و آبی تولید می شود چون چشم را کمتر خسته می کنند. برای سفارش انواع گان های بیمارستانی، می توان با مراکز معتبر عرضه تجهیزات بیمارستانی به روش های حضوری و غیرحضوری ارتباط گرفت. 

سفارش لباس گان یکبار مصرف بیمارستانی

کالیته رنگی انواع گان جراحی

کالیته رنگی انواع گان جراحی انواع گان جراحی که در بیمارستان ها و اتاق های عمل استفاده می شود به دو صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین میزان عرضه مربوط به نمونه های یکبار مصرف است. 

در دوخت گان های جراحی از رنگ هایی مانند سبز، آبی و خاکستری استفاده می شود که بیشترین رنگها در طیف آبی و سبز می باشد چون چشم را خسته نمی کند و در اتاق های عمل برای پزشکان و پرستاران خستگی و دید چشم بسیار مهم است. 

در تولید بهترین نوع گان های چند بار مصرف جراحی از پنبه استفاده می شود چون باعث ورود و تهویه هوا به بدن شخص می شود و از عرق کردن نیز پیشگیری می شود اما در نمونه های یکبار مصرف جنس پارچه گان از اسپان می باشد که گاهی از اسپان استریل شده نیز استفاده می شود تا از ورود ویروس و میکروب پیشگیری شود. 

گان های جراحی معمولا دارای دوخت نیستند و پرس شده می باشند که یکی از دلایل آن وجود درزهای کمتر در لباس است تا آلودگی به داخل آن نفوذ نکند. 

پخش مستقیم لباس یکسره بیمارستانی

پخش مستقیم لباس یکسره بیمارستانی لباس یکسره بیمارستانی یا همان گان هایی که در اتاق های عمل استفاده می شود در انواع و کیفیت های مختلف در بازار عرضه می شود. 

شرکتهای تولیدی برای عرضه محصولات خود به مکان های درمانی و بیمارستان های بزرگ، از فروش مستقیم استفاده می کنند که دلیل اصلی آن حجم بالای عرضه محصول است و باعث می شود که حاشیه سودهای بالایی را دربر داشته باشد. 

بیمارستان ها نیز برای کاهش هزینه های خود با استفاده از روش های مختلف خرید که امروزه بیشتر به صورت غیرحضوری می باشد، سعی می کنند محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند. 

لباس های بیمارستانی جزﺀ کالاهای ضروری در داخل کشور است و به همین دلیل در صورت نیاز داخل به آن، فروش و عرضه آن به خارج از کشور ممنوع می باشد ولی در صورت رفع نیاز در داخل، حجم بالایی از آن توسط شرکتهای پخش به خارج از کشور نیز صادر می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما