خرید گان سرهمی ایزوله پزشکی

گان سرهمی پزشکی از جمله لباس‌های بهداشتی می‌باشد که بیشترین کاربرد آنها در بیمارستان‌ها و محل‌هایی است که احتمال نفوذ میکروب و یا آلودگی از طریق تماس بدنی می‌باشد، این گان‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌گردند که یک از آنها مدل سرهمی می‌باشد. به علت اهمیت لباس گان، خرید گان سرهمی ایزوله پزشکی عموما می‌بایست از محل‌های معتبر فروش لباس بهداشتی بیمارستانی تهیه گردد تا به علت عدم کیفیت مناسب باعث بروز مشکلات برای سلامتی افراد نشود. 

خرید گان سرهمی ایزوله پزشکی

مکان های مصرف انواع گان سرهمی

مکان های مصرف انواع گان سرهمی در بیمارستان‌ها محل‌هایی وجود دارد که استریل بودن تمامی لوازم و محیط آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد مانند اتاق‌های عمل که وجود کوچکترین آلودگی می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در بیماران پس از عمل جراحی گردد که نمونه بارز آن عفونت‌های حاصل از استریل نبودن محیط می‌باشد. 

از این رو علاوه بر بیماران پرسنل فعال در اتاق عمل و همینطور پزشکان از انواع گان‌های سرهمی استریل استفاده می‌نمایند، این گان‌ها قابلیت شستشو ندارند و به صورت یکبار مصرف می‌باشند و پس از یک بار استفاده نمودن دور انداخته می‌شوند از این رو نمی‌توانند باعث نفوذ آلودگی به اتاق‌های عمل گردند. 

گان‌های اتاق عمل برای بیماران در یک مدل تولید می‌گردند و متفاوت با گان‌های پرسنل اتاق عمل می‌باشند و عموما برای بیماران خانم به رنگ صورتی و برای بیماران آقا به رنگ آبی تولید می‌گردند. 

مدل‌هایی از گان‌های سرهمی نیز تولید می‌گردند که کاملا بدون دز می‌باشند و کلاهدار هستند، این نوع گان‌ها در محل‌هایی استفاده می‌شوند که احتمال آلوده شدن افراد از طریق تماس با اشیاء و یا بخار ناشی از مواد آلوده تولید می‌گردد باشد به همین جهت از این نوع گان‌ها استفاده می‌شود. 

یکی از مواقع استفاده از گان‌های سرهمی با کلاه در مواقع شیوع بیماری‌های همه گیر است مانند زمان شیوع بیماری همه گیر آنفولانزا و یا بیماری کرونا که لزوم پوششی کامل ضروری می‌باشد به خصوص برای پرسنل بیمارستانها که به طور مستقیم با مبتلایان به این نوع بیماری‌های واگیر دارد در تماس هستند. 

پخش ویژه گان پزشکی 38 گرم

پخش ویژه گان پزشکی 38 گرم یکی دیگر از انواع گان‌های پزشکی، گان پزشکی 38 گرم است که مخصوص بیماران بیمارستان ها تولید می‌گردد، این گان‌ها که متشکل از یک شلوار و یک پیراهن می‌باشند در بخش‌های مختلفی از جمله بخش اتاق عمل، بخش رادیولوژی و دیگر بخش‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

این گان‌ها توسط پخش کننده لباس‌های بهداشتی بیمارستانی به فروش می‌رسند و در همین سایت نیز به صورت آنلاین در بخش فروش انواع لباس بیمارستانی، پزشکی با قیمت مناسب به صورت عمده و تحویل درب محل به فروش می‌رسند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما