خرید گان جراحی اسپان باند سبز

گان و لباس بیمارستانی ترگال نوعی پارچه می‌باشد که برای تولید و دوخت لباس پزشکان جراح و کلیه افرادی که در بخش جراحی فعالیت دارند استفاده می‌گردد مانند دوخت گان جراحی اسپان باند سبز. خرید گان جراحی سبز عموما به صورت عمده و توسط بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بهداشتی جهت استفاده در اتاق‌های عمل صورت می‌پذیرد، این گان‌ها به طور معمول در دو الی سه سایز تولید می‌گردند و کاملا استریل می‌باشند.

خرید گان جراحی اسپان باند سبز

جنس انواع گان جراحی استریل

جنس انواع گان جراحی استریل

جنس انواع گان جراحی استریل و لباس پزشکی دخترانه عموما از پنبه می‌باشد، استفاده از پنبه در تولید گان به جهت عبور هوا از درون پنبه می‌باشد که باعث ایجاد تعرق در بدن فرد نمی‌شود، البته بسته به نوع عمل می‌تواند جنس گان‌ها متغیر باشد. گان‌های جراحی به طور معمول با اتیلن اکساید استریل می‌شوند. رنگ گاما برای تولید معمولاً به رنگ سبز و آبی کمر نگ و یا خاکستری کم رنگ می‌باشد چرا که این رنگها باعث خستگی زود هنگام چشم نمی‌شود و از آنجایی که این گام‌ها را با مواد شستشو می‌دهند رنگ پارچه گام جراح می‌بایست ضد آب ژاول باشد تا مواد شوینده هیچ تاثیری در رنگ گام جراح ایجاد نکند چرا که گام جراحی قابلیت استریل چند باره را دارد و معمولا در عمل‌هایی که خونابه باعث ایجاد آلودگی در لباس جراح نشده باشد گام‌ها را ضد عفونی و مجدداً استفاده می‌نمایند. یکی دیگر از مزایای رنگ لباس گام‌های اتاق عمل این است که وجود رنگ آبی و یا سبز باعث تقویت دید جراح شده و به جراح کمک می‌نماید تا اشیاء قرمز رنگ را مانند احشای خون آلود بدن بیمار را بهتر تشخیص دهد.

گان‌های جراحی در جراحی‌هایی نظیر جراحی ارتوپد، جراحی سزارین، قلبی و جراحی‌های مشابه که از عمل‌های سنگین محسوب می‌شوند و احتمال نفوذ خون آبه به بدن جراح را افزایش می‌دهند از گان‌های استفاده می‌شود که ضد آب باشد و یا در قسمت‌هایی مانند سینه و آستین‌ها از لمینت جهت جلوگیری از نفوذ مایعات استفاده شده باشد.

پخش گان جراحی پارچه ای سبز

پخش گان جراحی پارچه ای سبز پخش گان پارچه ای سبز توسط عرضه کنندگان لباسهای بهداشتی بیمارستانی صورت می‌پذیرد، استاندارد بودن این لباس‌ها بسیار پر اهمیت می‌باشد چرا که در غیره اینصورت می‌تواند با ایجاد عفونت و گسترش آن موجبات خسارات جانی جبران ناپذیری را فراهم نماید. از این رو بسیار مهم می‌باشد که اینگونه محصولات از مراکز معتبر خریداری گردند. تولید و پخش انواع گان و البسه بیمارستانی توسط تولیدی مهر با رعایت تمامی نکات بهداشتی و در نظر گرفتن استانداردهای لازم صورت می‌پذیرد، این مجموعه آمادگی دارد تا انواع گان‌های مورد نیاز مراکز بهداشتی را تولید و تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما