خرید گان آبی بیمار اتاق عمل

گان بیمار اتاق عمل از جمله ملزومات اساسی برای انجام عملیات جراحی توسط پزشک است که در اختیار بیمار قرار می گیرد. به عنوان یک نوع لباس مصرفی در بیمارستان ها باید از مواد اولیه استاندارد تولید شده باشد. امروزه با توجه به افزایش برندهای تولیدی، باید با مشخصات یک گان آبی اتاق عمل خوب آشنایی کامل داشته باشید. همچنین مراکز پخش و برندهای معتبر را جهت بهره مندی از قیمت های کارخانه بشناسید.خرید گان آبی بیمار اتاق عمل

مشخصات بهترین گان بیمار اتاق عمل

مشخصات بهترین گان بیمار اتاق عمل در اتاق عمل از لباس هایی با رنگ های سبز، آبی و خاکستری استفاده می کنند. علت این امر خنثی بودن رنگ ها و جلوگیری از خستگی سریع چشم کادر پزشکی در حین عمل جراحی است. به طور کلی لباس های مورد استفاده در اتاق عمل شام گان و شان می شود. گان، لباس مخصوص پزشک و پرسنل است که به رنگ سبز و آبی هستند. شان به لباس مخصوص بیمار می گویند که تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
گان های اتاق عمل خود به دو دسته، گان های یکبار مصرف و چندبار مصرف طبقه بندی می شود. مدل های یکبار مصرف یا اسپان باندها از پارچه های بی بافت تولید می شوند و فاقد دوخت هستند. البته در محیط هایی که احتمال پخش عفونت های ویروسی وجود دارد از گان های یکبار مصرف لمینت شده استفاده می کنند. گان اتاق عمل چند بار مصرف نیز از پارچه های پنبه ای ، پلی استر و ویسکوز دوخته می شوند که در برابر مواد شوینده و استریل مقاوم هستند. از جمله مهمترین مشخصات بهترین گان آبی بیمار اتاق عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حفاظت از بیمار در برابر عوامل عفونی
  • راحتی و قابلیت داشتن تنفس
  • وزن سبک و قابلیت تعویض راحت و آسان
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه برای واحدهای درمانی

قیمت پخش گان اتاق عمل مردانه

قیمت پخش گان اتاق عمل مردانه گان اتاق عمل مردانه یکبار مصرف معمولاً با توجه به ساده یا لمینت بودن دارای قیمت های مختلفی است. البته مدل های چند بار مصرف و قابل شستشو معمولاً گرانتر از نمونه های بی بافت هستند. توجه کنید که قیمت پارچه تولیدی و هزینه های بافت و دوخت نقش مهمی در تعیین قیمت عمده و پخش این محصولات دارند. از سوی دیگر تعداد و حجم سفارشات از سوی مراکز درمانی فاکتور مهمی در کاهش قیمت ها است. اگر خریداران بتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگان خرید و فروش کارخانجات تولیدی اقدام به ثبت سفارش کنند، بدون شک هزینه های جانبی تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.
برای رفع این چالش و امکان عرضه و پخش مستقیم انواع گان و شان اتاق عمل، نمایندگان و مشاوران فروش این مرکز، جدیدترین و به روزترین تولیدات داخلی را با قیمت کارخانه در اختیار خریداران عمده و مراکز درمانی قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما