خرید کاور کفش ضد آب اتاق عمل

برای خرید کاور کفش اتاق عمل ضد آب می توانید به سهولت و راحتی تنها از طریق همین سایت اقدام نمایید. در واقع خرید این محصول به صورت عمده و مستقیم می تواند قیمت نهایی آن را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. این کارو به عنوان یکی از ملزومات اساسی در بیمارستانها و بخش های عفونی می باشد.

خرید کاور کفش ضد آب اتاق عمل

بهترین رنگبندی کاور کفش اسپان باند

بهترین رنگبندی کاور کفش اسپان باند

کاور کفش اسپان باند همان طور که از نام آن مشخص است برای استفاده در محیط های آلوده و برای استریل کردن مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه با شیوع بسیاری از بیماری های ویروسی مانند کووید 19 رعایت بسیاری از دستورالعمل های بهداشتی کاملا ضروری به نظر می رسد. یکی از این موارد علاوه بر استفاده از ماسک و روپوش بهداشتی، استفاده از کاور کفش جراحی به ویژه در محیط های بیمارستانی می باشد. 

این محصولات قابلیت هم سایز شدن با پاهای تمام افراد را دارا می باشند و برای همه افراد قابل استفاده هستند. این محصول به گونه ای طراحی شده که علاوه بر یکبار مصرف بودن به هیچ وجه سبب سر خوردن شما نیز نخواهد شد.   

امروزه استفاده از این کاورها برای جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی از طریق کفش افراد مختلف که بخش‌های مختلف بیمارستانی در حال تردد هستند و یا بخش‌های مراقبت ویژه جلوگیری می کند. به طور کلی جنس این محصول از نوع نایلون بوده که به صورت دورکش تولید شده و همین امر نیز موجب سهولت استفاده از آن شده است.

به بیانی می توان گفت این کاورها به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در بیمارستانها و مراکز پزشکی و محیط های استریل مانند آزمایشگاه ها و اتاق های سرور کامپیوتر است. با این کار تا حد زیادی از میزان هزینه های جانبی شما کاسته خواهد شد، چرا که نیازی نیست برای ورود به این محیط ها از کفش های یکبار مصرف استفاده نمایید.  

لازم به ذکر است که این محصول در رنگ‌بندی های متنوعی تولید شده که همین مورد نیز یکی از مزایای آنها است. از دیگر مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • دارای بسته بندی مناسب
  • دور تا دور آنها علاوه بر تعبیه نمودن کش، از دوخت مناسبی نیز استفاده شده است.
  • به سبب ابعاد مناسبی که دارد می توانید از آن برای انواع کفش ها و حتی کفش های پاشنه بلند نیز استفاده نمایید. 

قیمت کاور کفش نایلونی اتاق عمل

قیمت کاور کفش نایلونی اتاق عمل

همان طور که در بالا اشاره شده امروزه رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از قطع زنجیره بیماری های واگیردار مانند کووید 19 بسیار مهم و ضروری است. کاور کفش نایلونی برای استفاده در اتاق عمل یکی از این موارد بوده که بسیار مناسب می باشد. قیمت این محصول نیز نسبت به کارایی ویژه آن کاملا مقرون به صرفه است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما