خرید لباس فرم کادر اداری بیمارستان

لباس فرم کادر بیمارستان یکی از دغدغه های پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان بهداشت و درمان می باشد. و هم چنین  لباس های اداری بیمارستان متناسب با رده و حرفه های مختلف شکل می گیرد. رنگ و پوشش استاندارد لباس بر اساس قوانین داخلی بیمارستان است، و برای خرید انواع لباس فرم بیمارستان باید به جنس و کیفیت انواع لباس فرم توجه کرد. زیرا مهم ترین دلیل ایجاد حس راحتی در بیمار و درمانگر می باشد.

خرید لباس فرم کادر اداری بیمارستان

مشخصات لباس کادر خدماتی بیمارستان

مشخصات لباس کادر خدماتی بیمارستان جنس  پارچه  بیمارستان از  اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا  محیط بیمارستان ویروس های مختلفی دارد به همین دلیل  لباس ها باید مدام شستشو  و ضد عفونی شوند. اگر جنس پارچه در برابر مواد شوینده مقاوم نباشد خیلی زود کیفیت خود را  از دست می دهد. برای همین بیشتر از پارچه های تترون و مقاوم استفاده می شود که با شست و شو مکرر کاملا با کیفیت می باشد.

تمام لباس اداری بیمارستان از رنگ و پوشش استاندارد به وجود آمده است. که بر اساس قوانین داخلی بیمارستان و با تاییدیه از سازمان های بالاسری  مانند وزارت بهداشت و دانشگاه ها تعیین می گردد.

در کادر خدماتی هر خدماتی از یک رنگ لباس و پوشش خاص استفاده می گردد.

رنگ طوسی این لباس ها بیشتر برای خدمات اداری به کار رفته مثلا برای خانم ها مانتو و شلوار طوسی و کفش و مقنعه سفید و برای آقایان از پیراهن و شلوار طوسی و کفش سفید استفاده می شود.

خدمات کادر نگهبانی: از شلوار طوسی، پیراهن آبی و کفش مشکی استفاده می کنند.

همچنین باید بدانید پرسنل اداری خانم مانتو و شلوار مشکی استفاده می کنند و برای پرسنل بخش آی سی یو اتاق عمل از روپوش سفید و سرمه استفاده می شود.

مرکز تولید لباس فرم بیمارستان خصوصی

مرکز تولید لباس فرم بیمارستان خصوصی لباس بیمارستانی انواع متفاوتی دارد که در طرح و دوخته های متنوع است. و تمام لباس هایی هست که در محیط بیمارستان ها ، درمانگاه ها، آزمایشگاه‌ها، اتاق عمل، داروخانه و مطب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای تهیه لباس بیمارستان‌های تخصصی از پارچه‌های فلامنت، پارچه ویسکوز و پارچه تترون که از تنوع  رنگ، لطافت و وزن سبک برخوردار است و از کاربرد ترین پارچه هایی هستند که برای دوخت لباس بیمارستان های خصوصی به کار می رود.

تولید البسه بیمارستانی با کیفیت در اصفهان دیده می شود و با سابقه ای طولانی مدت در این زمینه آمادگی خود را برای عقد قرارداد با تمامی مراکز درمانی اعلام می نماید.

فرم بیمارستان های خصوصی کمی متفاوت تر  از فرم لباس بیمارستان‌های دیگر می باشد. لباس فرم متناسب با رده های مختلف کادر پزشکی شکل می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما