توزیع لباس یکبار مصرف جراحی تهران

 لباس های یکبار مصرف بیمارستانی یکی از مهم ترین ملزومات و تجهیزات مهم بخش پزشکی می باشد که نیاز است هر روزه توسط مدیریت مربوطه تهیه شود. به طور معمول بیشترین کاربرد لباس های یکبار مصرف مربوط به بخش جراحی می باشد. در تهران به عنوان یک کلانشهر روزانه لباس های یکبار مصرف زیادی در بیمارستان ها مصرف می شود. از این رو توزیع لباس یکبار مصرف تهران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیاز است به سرعت و به خوبی انجام شود. 

توزیع لباس یکبار مصرف جراحی تهران

انواع لباس های یکبار مصرف زایشگاه

انواع لباس های یکبار مصرف زایشگاه لباس های یکبار مصرف با انواع پارچه ها و جنس های مختلف تهیه می شوند که با بسته بندی های متفاوتی نیز روانه بازار می شوند. اما در بین این حجم از تنوع کیفیتی بهترین نوع این لباس ها از جنس پارچه اسپان باند می باشد. این پارچه از تار و پود تشکیل نشده، در نتیجه بدون بافت بوده که دارای قدمت زیادی نیز می باشند و به دلیل قیمت ارزان آن در بیمارستان ها به طور عمده مورد مصرف قرار می گیرد.

لباس های بیمارستانی به دلیل پروتکل های بهداشتی نیاز است تا یکبار مصرف انتخاب شوند تا نیاز به شستشو و مصرف مجدد آن نباشد. از این رو قیمت بسیار پایین این جنس از پارچه سبب شده تا به عنوان بهترین گزینه برای لباس های یکبار مصرف انتخاب شود.  لباس اسپان باند بیمارستان در رنگ های مختلفی مانند آبی، صورتی، سفید، قرمز و … تولید می شوند که معمولا برای بخش زایشگاه از لباس هایی به رنگ صورتی استفاده می شود. از این پارچه در بخش زایشگاه به عنوان لباس بیمار، لباس جراح مانند شان و گان بیمار و پزشک،کاور کفش، کلاه مخصوص اتاق عمل، روتختی و یا به عنوان زیر انداز بهداشتی استفاده می شود.

نمایندگی فروش انواع لباس یکبار مصرف

نمایندگی فروش انواع لباس یکبار مصرف لباس یکبار مصرف جراحی به دلیل آن که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد نیاز آن به صورت عمده مقرض می شود. از این رو این لباس ها را در بسته بندی های مناسب و استریل توسط نمایندگی های فروش آن  در بازار به فروش می رسانند. در این نمایندگی ها می توان انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی اعم از لباس بیمار و پرسنل بیمارستانی، گان و شان، انواع کاور و کلاه، زیر انداز ها و … را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمود. شایان ذکر ست که لباس های یکبار مصرف از لحاظ نوع دوخت، کیفیت پارچه و نوع بسته بندی متفاوت می باشند. خوشبختانه با خرید از نمایندگی های معتبر شرکت تولیدکننده می توان از خرید خود اطمینان حاصل نمود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما