توزیع لباس فرم پرستاری جنس ترگال

لباس فرم پرستاری جنس ترگال از با کیفیت ترین لباس ها می باشد که مرغوبیت بالای آن باعث شده تا جمع بسیاری از پرستاران از این روپوشها استفاده کنند. و در شست و شو های مکرر کیفیت اصلی خود را از دست نمی دهد.  توزیع لباس پرستاری ترگال از طریق این سایت ‌امکان پذیر است. 

توزیع لباس فرم پرستاری جنس ترگال

انواع لباس فرم سوپروایزر بخش

انواع لباس فرم سوپروایزر بخش کادر درمان بیمارستان هر یک پوشش مخصوص به خود را دارند و این امکان را می دهدعلاوه بر جدا شدن از مراجعین بیمارستان بتوانند سمت خود را نیز نشان دهند.

بنابراین کادر پرستاری نسبت به وظیفه و سمتی که دارند پوشش مخصوص خود را دارند.

 به عنوان مثال سوپروایزر خانم مانتو شلوار سرمه ای می پوشد با کفش و مقنعه مشکی و یا کفش و مقنعه سفید ک۶ در هر بیمارستان قوانین مختلفی وجود دارد این گونه هم از کادر درمان و هم از مراجعین جدا شده و هم وظیفه آن با توجه به لباسشان مشخص است.

لباس فرم سوپروایزر اقا روپوش و شلوار سورمه ای و کفش مشکی به تن می‌کند.

 لباس فرم پرستاری به طور کلی به رنگ سفید است که در برخی از بیمارستان های مراکز پزشکی این لباس ها در تنوع رنگی وجود دارند.

برای دوخت لباس های پرستاری معمولاً از پارچه های بسیار با کیفیتی استفاده می‌شود که به آنها ترگال و بیمارستانی گفته می‌شود.

پارچه ترگال جز پارچه هایی که از کیفیت و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

زیرا این روپوش ها در معرض آلودگی است که مکرر باید شستشو شود و بنابراین باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد تا بتواند کیفیت اولیه خود را حفظ کند و زیبایی اولیه را داشته باشد.

همچنین این قابلیت را دارد که با شستشو های معمولی تمامی لکه ها و ویژگی های آن به راحتی پاک شود‌.

خرید مستقیم لباس پرستاری اسپان باند

خرید مستقیم لباس پرستاری اسپان باند  اسپان باند پارچه است که معمولاً برای درست کردن لباس بیمارستانی و حتی کلاه و ماسک استفاده شده و کاربرد بالایی دارد و جز پارچه های استریل یکبار مصرف است.

 شرکت مادران است یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع لباس های بیمارستانی با استفاده از پارچه اسپان باند با مهارت خیاطان زبده خود تهیه و تولید کند این لباس‌ها کیفیت بالایی برخوردار هستند که میرن استریل می باشند.

  بنابراین توانسته متقاضی و طرفدار بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور به خود جذب کنند.

 خرید مستقیم لباس پرستاری از طریق سایت امکانپذیر است شما می توانید به صورت غیرحضوری آنلاین این محصول را تهیه کنید و از ویژگی‌های منحصر به فرد آن بهره‌مند شوید.

 این محصول با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود که نسبت به کیفیت و کارایی بالای آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما